2011. december 16., péntek

-karácsonyi bulik a munkahelyeken 2011 -


Idén is meghívást kaptam a  BGYK karácsonyi partijára: december 9-én volt.
Már 1 órakor kezdtük, és a végén sikerült majdnem elkésni a fél 3-as mentőről :) A múltban min. 1,5 órás munkahelyi bulin sosem voltam. Itt meg még az is tetszik, ha megemlékezés van :)


Lehet azért, mert kicsit én is vissza tudok nézni, hogy mi történt velem egész évben (máskor valahogy eszembe sem jut), meg kicsit jó tartozni valahova. Az a legnagyobb dolog (nyilván nekem), hogy meghívnak, még úgy is, hogy csak külsős vagyok, és nem is vagyok ott reggel 8-tól délután 4-ig minden  nap, és ezt is csak alig 3 éve.


Aztán ma, december 19-én Újpest, ahol még a karácsonyfa díszek is lilák :) És ahol a büfésnéni azt mondta, amikor kértem zöldalmás löttyöt, hogy igyak lilát, mert az jobb :)

A mai nap nagy meglepetéssel kezdődött: elkéstem persze. De alighogy végigettem a büféasztalt, felkértek, hogy üljünk picit - éreztem, itt a beszéd ideje :) Beszéd persze volt, és mert ide tényleg csak október eleje óta járkálok, hát azt hittem - az egészhez abszolút semmi közöm nem lévén -, majd legfeljebb mobilozom picit, amíg végeznek. Csakhogy! Volt cigányzenekar - azaz családi vállalkozás. Kicsit meg is lepődtem: 5-en voltak! Gondoltam magamban, ebből lesz a jó estéhez szól a nóta. 
Aztán elkezdték. Vivaldi Tavaszával :) 
Be kell vallanom a hegedűt imádom. A cigányzenekart meg azért nem, mert a hegedűt olyasmire használják, amire bűn, főleg ha lehet rajta normális klasszikus zenét is játszani  ugye...  A Tavaszon viszont annyira meglepődtem, hogy nekiálltam videózni a telefonnal (ilyent sem csináltam még sosem). Aztán Strauss jött, meg Puccini, egy operaénekes hangján feléneklő BangóMargit torkából !!! Teljesen el voltam ámulva. De nem csak én :) És ennek olyan lelkesen adtunk hangot, hogy ránk is szóltak, hogy csendesebben ámuljunk... rám még soha nem szóltak sehol.... :)
Aztán persze vége lett, de jött a Mikulás :) Kaptunk ajándékot !!! :) Az enyémen ez volt: "Hogy ha nem jut számítógéphez , még a metrón is tudjon dolgozni " (2012-es notesznaptár volt piros tollal :))  (tessék...  jövőre kereshetek más kifogást :)))



A két buliról az összbenyomás: tetszett. Tudom divat szidni a munkahelyi bulikat, de akinek nem sűrűn van része benne ... 
A pirosodás meg a pezsgőtől... azt hiszem öregszem.. De húgom nagy derültségére legalább lehet látni rajtam, mikor mit iszom .... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése