2013. július 23., kedd

- Szárszó -

Mert Zsül picit belendült, hát lenéztünk Szárszóra retro diszkózni :).

A célközönség persze nem  retro korú volt: a tömeg kb. 3/4 része max. 6 éves körül lehetett, így esett, hogy a gagnam style és a lady gagán kívül csak nyomokban volt némi retro :) és naná, hogy a gagnam style volt az, ami vagy 3x is ismétlésre került :)
Jó volt nézni ahogy a tanárnénik tanítgatták a lányokat táncolni :) Azzal is elvoltam egy darabig - jókat nevettem rajta :)
Na meg a kislányok öltözete ...  bár biztos én is ilyen voltam vagy 100 évvel ezelőtt :)

Na mind1. A bulit teljesen élveztem amíg nem jött a holtpont olyan 10-11 körül :) Onnan aztán se kép se hang :)
Pedig előtte még majdnem strandoltam is:

Zsül is: 

  és bezzeg ezen a héten lesz a legmelegebb amikor már nem vagyok ott... ehhh :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése