2013. október 13., vasárnap

28. Spar Maraton

...  mert Peti maratont futott hát muszi volt kimenni :)

Persze érezhető volt a tömeg, a tolakodás, meg a betartás... de! a zenélőkútig átment a 26-os busz :) (mentünk is egy kis süketnéma váltó futóval :)).
Aztán a szigeten akkora volt a tömeg, hogy elsétáltam kínomban a Margit hídfőig... Na ott beálltam a sorba és tapsoltam meg szurkoltam, meg minden. Zsül folyamatosan nézte az endomondóban, hogy merre fut Peti és mire mondta, hogy a hídon van, hát nagyon kiabáltam már, hogy : "HAJRÁ PETI!!!!!!!!!!", amire 3an vissza is fordultak, és köszöntek, de egyik sem volt az igazi .... 
Annyira vaksi voltam, vagy túl sok volt a tömeg, hogy a futócsajok kiabáltak rám, hogy szia!!!!! :( és persze Petit sem láttam befutni a szigetre... 
Kicsit elkeseredtem, elraktam a fényképezőt és tapsoltam mindenkinek aki csak jött. Azért az tényleg tiszteletet érdemel, hogy eddig  lefutottak 33 km-t....
Kaptam is beszólást az öregektől, hogy minek tapsolok a bunkóknak akik csak összejárkálják a szép ligetüket..... 
Néha tök égő magyarnak lenni ... na de a külföldiek annyira lelkesen allé-ztak, hogy szívem szerint átálltam volna közéjük  :) 

Aztán megjelent Peti!!!!!

 Úgy felbúzdultam rajta, hogy kitaláltam bemegyek a célba is :)
Persze előtte elmentem a Westendbe - és itt el is szúrtam egy csomó időt.... (shopping hétvége utolsó napja). Aztán leszálltam a Dózsa metrómegállóban... na onnan aztán min. volt 15 km a Hősők tere :)
Kár, hogy nem nyomtam be az endomondot én is.. most lenne egy min. 15+-10km-es sétám :)
És a lényeg! Reméljük Peti azért még szóba áll velem :D
És irtóra irigylem, hogy ennyire kitartó tud lenni ... Iszonyat meleg volt délben, reggel meg akkora köd, (meg gondolom hideg is ) hogy még az utat sem láttam az ablakból ..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése