2013. december 14., szombat

- BGyK kariparti, december 13 péntek :) -

ajándékom :)

Tudom, tudom - a karácsonyi ajándékok utáni tömegben rohangálás után csak a munkahelyi karácsonyok lehetnek rosszabbak.
Nekem viszont sikerült bekerülni egy olyan csapatba, amin mindig meglepődöm :). Igen, igen - idén is volt karácsonyi parti :) 


a jobb alsó gyertyát tartom a másikkal meg fényképezek  :)

Keveset tudtam csak ott lenni és ahogy hallottam utána nagyon jót beszélgettek még. Így maradtak a versek, a jó kis történet a 3 okos és 3 buta lányról - no meg az 1 vőlegényről és persze az ajándékok átadása :) Idén valahogy annyira korán sikerült húzni, hogy pont Főorvosnőt húztam és Doktornőtől is kaptam ajándékot, amit talán sikerült valahogy teljesíteni. Sosem fogom tudni mi az amit érdemes ajándékozni meglepetésként :) (nem nagy összegben). 
Aztán irtó sok finomsággal teles-teli asztalka látogatás következett ... és a beszélgetés, amikor azt mondták, hogy menjek bárhova, dolgozzak bárhol, de a karácsonyi partin azért elvárnak, hogy ott legyek :)
.... és mennem kellett rendelni ... 
Így a  hangulat - bár páran hiányoztak a csapatból - a kevés idő alatt is nagyon kedves, nagyon barátságos, nagy karácsonyos volt :)
Köszönöm Ági! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése