2014. április 13., vasárnap

- vivicitta 2014 -

Peti megint futott :)
Annyira sokan voltak, hogy volt aki korlátot átmászva tudott csak beállni a rajthoz :(.
Viszont nagyon nagyon csábított, hogy álljak be közéjük :)
Jó nagy rózsaszín labda volt a rajtnál és mindenki felugrott megpörgetni  :) 

A rajtnál símán nem találtam Petit.... mondjuk ez várható volt, kész csoda, h kiláttam az emberek között valamennyire :) aztán indultam is a Zoltán utcába :) Peti mindig megkérdezi, hogy hol van Zoli, így nem akartam máshova vinni a vizet :)
Odaértem sittysutty és csak néztem a nagy tömeget ahogy hullámzik a cél felé, és hívogattam Zsült merre is van Peti. Aztán annyira folyamatosan írta, hogy már látnom kellene, hogy teljesen kétségbeestem hogy nem tudom odaadni a vizet.... ráadásul szegény futók annyira sóvárogva nézték a kezemben a kis üveg vizet, hogy már már teljesen szarul éreztem magam ....

De aztán megjelent :)
Ripsz ropsz lefényképeztem, és futottam a vízzel :) Megköszönte :) 
aztán kikevertem magam a mezőnyből és mentem a híd felé. Ott még 1x rákiabáltam, hogy harjáPeti! és eljöttem... A célban úgysem találtam volna meg és amúgy is shopping hétvége volt még :)

De most már irtó kedvet kaptam egy félmaratonhoz :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése