2015. április 22., szerda

- tavaszi fesztivál -


Ahhoz képest, hogy mennyi helyen járok nap mint nap (és mennyi helyen szinte minden nap :)), már hétvégén meglepődtem, hogy láttam egy BUDAPEST nagy betűkből kirakott szót a Margitszigeten. Gondoltam is rá, hogy le kéne fényképezni, de persze elmaradt. Na de ma megint a szemem elé került:



Ráadásul ma még ezen is megakadt a szemem:
Innen aztán utána is olvastam, hogy ez már mi lehet?:)  http://index.hu/belfold/budapest/2014/03/22/megvan_budapest_uj_turistamagnese/
Persze világító fényekben nem láttam, de teljesen menő, akárhogy is nézzük :) És persze lehetetlen olyan időt találni amikor épp nem lóg rajta senki .... 
Jó ez a BTF :) Kíváncsi leszek találok -e még valahol elrejtett BUDAPEST-eket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése