2015. július 8., szerda

- amit soha nem fogok megunni :) -


Sikerült kiharcolni megint az izületi problémáimra hivatkozva a Gellért beutalót :)

A medencék ugyanúgy tetszettek, a dolgozók ugyanúgy le se sajnálták a magyarul beszélőket,(tetszett az egyik néni, amikor mondta nekem, hogy erőszakosabban szóljak oda, mert anélkül semmit nem tudok elintézni :D) Na de legalább nem vettem textil úszósapkát. 
Igaz így kimaradt az aquafitness is ...  

Kicsit ma sietni kellett - későn is tudtam indulni, meg időre kellett menni utána is - így a 2 órát nagyon passzentosra sikerült beosztani.
Azért az úszómestert sikerült megfűzni, hogy fényképezzen 1-et háttérben az úszómedencével :)


Majd futás kávézni (hogy be ne relaxáljak a megbeszélés kellős közepén -a kis lubickolás után) és még jó, hogy a süteményezést munka utánra halasztottam, mert! "Boldogszülinapot!-os" énekszós felköszöntés várt :D

Amin aztán úgy meglepődtem, hogy teljesen tátva maradt a szám :D
 
Marlenkát kaptam- irtó finom volt :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése