2017. szeptember 24., vasárnap

- igényesek -

"Mondhatnánk, hogy ez a duó a rosszabbik énünk. De hát nem rosszak ők. Csak igényesek!"

Mindig is bajom volt az igénytelen szóval. Utáltam, hogy bárkire rá lehetett ragasztani, aki nem volt olyan, mint a nagyobbik tömeg. Ahol minden egyes tagnak volt akkora önbizalma, hogy akár máson is átgyalogolhattak, hiszen csak az számított, hogy meg is maradjon (a normalitás esete a statisztikával).
De hogy miért hiheti azt egyetlen ember is, hogy több a többi embernél?
Mindig van sokkal jobb nő, mindig lesz sokkal ügyesebb,okosabb másik is.
Nem hiszem, hogy azért kell leigénytelenezni valakit, mert nem akar beállni a "legyünk sikeresek, vetessük el magunkat, szüljünk gyereket, vagy stb. " sorba.
Mindenkinek lehetnek attól még olyan álmai, amik csak az övéik, nem kell mások életét élni, hogy azt hihessük, mi is valamiféle szuperemberek lettünk tőle.
Pont ma került a szemem elé egy cikk egy futóról, akinek tavaly óta olvasom a futótörténetét, a kezdetektől az első félmaratonig.
A kezdetek valahogy egybe esett a tavalyi runway run futással, ahova biztosan nem kerülhettem volna be, hacsak nincs egy újságfelhívás, hogy aki akar és kifizeti a 30 Eurót, az mehet futni, ha kisorsolják.
Hát engem kisorsoltak és ki is fizettem, de persze a jelentkezési lapra sok hezitálás után azt a céget írtam, mert végül is, csak így sikerült bejutni.
És lám, csak lett ott is valaki, akit felkészíthettek, mert idén már nem láttam ilyen  nyereményjátékot.
Nem szép tőlem, de azért csak megfordult a fejemben, hogy nem lett volna egyszerűbb, ha megint kiadják valaki kis lelkesnek a helyet, aki sokkal jobban örült volna és talán nem ennyi viszontagsággal teli felkészülési cikkekkel jut el odáig, hogy lefussa?
Nem szép tőlem :).
Sok ilyen jön szembe mostanában, vagy sok ilyen dologra figyelek fel. Hogy az nem kell, aki tényleg dolgozna, inkább legyen olyan, akit a nyáj maguk közül dob be, hogy lehessen mondani, hogy mégiscsak a  saját színeiben jelölt futja a köröket. És legalább bevonz pár plusz olvasót a "jobb emberré válás" útján írt nehézségeivel... "alighanem " ....
Én meg továbbra sem vagyok meggyőződve arról, hogy az igényesek szó bármi pozitív jellemzőt is jelenthet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése