2010. december 19., vasárnap

- gossip girl -


Amikor már a csapból is csak az agresszió, a nyavalygás, az energiarabló rosszindulat folyik, nézzük rá agyzsibbasztós szappanoperát :)

A legújabb felfedezésem innen való: http://nezzsorozatokat.info/

Persze gyerekes, persze kicsit egymással kiszúrós, de legalább időnként jó poénok is vannak benne. Pl. most:

Főszereplőhelyettes nőnk épp szakít álmai pasijával, és a következő 20 percben nekiáll vetkőzni egy sztriptízbárban, majd nekifeszít egy limó hátsó ülésén az első jöttmenttel ... Persze másnap megbánja, és elmegy gyónni ilyesmi módon:

- Kérem atyám oldozzon fel, ugyan katolikus sem vagyok, de haragudtam a barátomra, mert dobott, így aztán nekiláttam vetkőzni, majd odadobtam a szűzességem az első (limóval) jöttmentnek, de megbántam. Mit tegyek? Oldozzon fel, bármire kész vagyok: éhezésre, vesszőzésre, vagy lelakatoltathatja azt a fémizét is rajtam !

és a nyugis pap válasza:
- Édes lányom, egyél inkább, ne igyál össze - vissza mindent, és leginkább hagyd magadon a ruhádat ....

persze egy max. 17 évesnek észt osztani .... minek ? ...
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése