2010. december 18., szombat

- új iparágak -


Emlékszem mennyire jó lett volna - abban az időben, amikor nagyon elmentem volna valami engem érdeklő programra, - ha elkísért volna valaki. Persze akkoriban az volt a trend, hogy nagyon sokat kellett könyörögni olyan dologért, amire rajtam kívül a qtya sem volt kíváncsi.
Mit meg nem adtam volna egy olyan pasiért, akit ki lehet bérelni egy oda/hazakísérés erejéig - és csak ennyire, - így aztán az óhaj-sóhaj megvalósítása el is maradt, mert kellett a fenének, hogy utána még 2 napig hálálkodjak :)

Most meg nézem, hogy lassan már mindenre van kínálat. Igaz, sokáig kell utazni érte :) Vagy "kicsit" többet fizetni, ha valakinek még így is megérné :)
Már lehet bérelni kísérőpasit, ivócimborát, kutyát, vagy akár gyereket is (világszerte nagy üzlet lehet ez a gyerekadó :))
http://borsa.hu/ivocimbora_szolgaltatas/20101215

Miért is ne? Nem kell utána takarítani, nem néznek rád ferdén, hogy nem vagy képes még egy havert sem összehozni, nem kell egyeztetni hónapokat, valamint nem kell kibírni cserében olyan programokat, amikre meg én nem vagyok ugye kíváncsi :)

Ha már egy EKG gép szerviznél is 2000Ft az anyag ára, és 10.000 Ft a munkadíj, akkor miért is ne vegyünk inkább egy új gépet? Hisz ott vannak a mindig ócó kínai dolgok ...
Mint a számítógépeknél: ki az akinek megéri az alaplapot darabonként megvenni, ha valami elszáll benne? :)
Ha lassan már nincs igény másra, mint arra, hogy kiszolgáljanak, akkor minek a kétkezi munka? Ha már azt, aki tényleg szakember tudomásul sem illik venni ...
Legyen tehát mindenki doktor, vagy nyelvtanár, vagy bankár.

És béreljünk "szakik"-at minden esetre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése