2011. július 4., hétfő

- kik is az istenek? -

Kezdődött azzal, hogy pénteken délután (!) képes voltam felvenni az ATM-ből 3000Ft-ot. (4000volt a kártyán - hóvége révén :)) 
Folytatódott azzal, hogy a kisboltban nekiálltak kiabálni velem, "a csaló"val, hogy mit képzelek, és hogy vagy adok normális pénzt, vagy ...!!! aztán a fülem hallatára (ezek a kisboltos nők olyan sötétek, mint a mostanában lenőtt hajam) a sor végéig hallatszott, hogy: "Mit képzel ez a kurva! Nem fogok miatta bukni 1000Ftot!!!!!!" - szóltam, hogy legalább várná meg, míg kimegyek vagy mi ...

Szombat révén várni kellett ugye a banki ügyintézők hétfő reggeli munkakezdéséig.. ami ugye hajnali 9 óra .. 9 órakor már topogtam is a köröket (ilyenkor mindig meg kell várni amíg Mancika kifesti a körmét,száját , egye begyeit .. ).
A mosoly meg persze hamar lehervadt, majdnem nekem dobták az 1000est, amikor mondtam, hogy márpedig ebben az ATMben vettem fel, és szólt a boltos vásárláskor, hogy ez nem lesz jó ... 
Lehazugoztak. 
Minél inkább mondtam, hogy márpedig de, itt vettem fel, annál inkább kitessékelt a biztonsági őr ... Kicsit már kezdtem félni - apu is beugrott ahogy mondta, hogy nem félek, hogy jön értem a rendőrség??? 
Azért elmentem még ->MNB. Az meg persze 11től nyitott. Azzal is sikerült felbosszantanom magam, hogy másodszor még el is tévedtem is odafele menet - kicsit idegesített az is, hogy dél előtt még odaérjek, mert ki tudja mennyi ebédidejük is van is, és lám, pont délre odaértem (a cím: Kiss Ernő u. 1. - ideírom legközelebbre :)).
Puhára főzve mondtam már a néninek, hogy teljesen meg voltam győződve, hogy márpedig ATMben vettem fel ezt az 1000est, aztán meg csak pislogtam, amikor a néni kérdezés nélkül kicserélte.
Nem volt senki sem előttem, sem mögöttem, így kicsit bátorkodtam megkérdezni, hogy mi volt a pénz baja, merthogy eddig akinek megmutattam mindenki úgy beszélt velem, mint egy leprással. 
A néni válasza: ha nincs az 1000es bal oldalán fém hologramos sáv, akkor azt már kivonták a forgalomból 2007-ben. És amikor még mindig nagyon döbbenten néztem, megsajnált és elmondta, hogy ne izguljak ma már vagy 5en voltak ugyanígy nála, hogy ATMben vették fel a pénzt ..... 
Nem értem akkor a bankban a pi.. nák ezt miért nem tudták így megmondani? Miért kellett lehazugozni, kikísértetni biztonsági őrrel? 

Azért nem hiszem, hogy én meg merném tenni, hogy lehazugozzak egy beteget, főleg nem a füle hallatára   ....  még akkor sem, ha pontosan tudom, hogy tényleg hazudik :)... 
vagy csak a betegeknek vannak személyiségi jogaik?

és akkor a képek: amin nincs fémes hologram bal oldalon azért lehazugoznak a bankosok ... És amit még a néni mondott okulásnak: arra is figyelni kell, hogy a boltban hogy adják oda a pénzt - van aki előszeretettel fordítva adja ... aztán letagadja, hogy ő adta ...
ezért kiabál a Mancika ...
ez lenne az igazi ...

a végére beugrott barátnőm, ahogy azt mondja: "Hogy miért mindig veled történnek ilyenek ???? " :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése