2011. július 31., vasárnap

- rákszűrés -

Az ötlet persze nem az enyém (ugye Zsül? :)), de sikerült elmenni a háziorvoshoz azzal, hogy előrelátó lakáshiteles révén (és mert ugye egy valamirevaló lakáshitel min. 25évig tart) szeretnék rákszűrést, hogy el tudjam képzelni milyenek az esélyeim.
Az asszisztens néni kicsit megnyugtatott, hogy ha meg bajom lesz, akkor meg már nem mindegy? :), de kitartottam.
Kiderült, hogy van ugye a tüdőszűrés, a nőgyógyászati szűrés, a laborvizsgálatok- első nekifutásra.
A laborvizsgálat tökéletesre sikerült (még a tömeg sem nyöszörgött nagyon, hogy soron kívül bementem, és mert sikerült mindenre figyelni, a vérvétel is pittyputty meglett (ahhoz képest, h Mohácson meg - még laborosként - mennyit rinyáltam miatta :)). 
Jött a tüdőszűrés. Azt le sem írtam, hogy irtó korán kellett kelni (visszanézve el sem hiszem, hogy sikerült), így történhetett, hogy én voltam az első és az egyetlen várakozó az időközben beérkező asszisztens előtt. Jól indult ez a szűréses dolog. :)
Megegyeztünk, hogy mint vérbeli eü. dolgozó nőgyógyászból is jár nekem a legjobb és akkor péntek. Csütörtökön valahogy a szkájp is vackolódott, telefonálni is későn telefonáltam, így azzal a boldog tudattal aludtam el, hogy marad a soron következő péntek- és nem másnap. 
Persze másnap reggel 9kor jött a szkájpon a tegnapi üzi, hogy akkor reggel 8. Kicsit zilált lélekkel telefonálgatásba kezdtem, hogy nem tudok időutazós lenni, de megnyugtattak, hogy csak menjek még ma, merthogy utána 1 hónap szabi - mármint az orvos javára... 
Sikerült felcsinálnom magam :) 
Aztán a rendelő előtt türelmetlenkedő, vehemens nénikékkel is, akik persze 50éves nyugdíjas tapasztalattal már már verekedésbe kezdtek, hogy milyen dolog ez, hogy ugye mindenki előttük megy be???? (:))
A pénteki napomnál boldogabbat azt hiszem nem mostanában éltem át, még úgysem, hogy 4 hét múlva persze mehetek megint :))
És akkor már csak a mamma maradt hátra, amihez kedvenc háziorvosom nagy türelmet kért cserében a megbízható vizsgálatért, ezért aztán felhívtam a Péterffyt. Kitartó telefonálgatásom sikereként a recepció mondta is, hogy legközelebb augusztus 29-én reggel 8-kor kell odafáradni - aztán türelemmel lenni,mert aznap egész nap időpontokat osztogatnak: szeptemberre :)
Ez azért kicsit megkacagtatott, hogy még egy szilikon elkészítése is hamarabb megvan, mint egy mammográfia vizsgálat :)
De mert persze kitartó és előrelátó lakáshiteles leszek ...
meg hátha még szeptemberig lesznek orvosok Magyarországon ...

hát kitartok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése