2013. január 9., szerda

- leesett a hó -

Pont mikor kezdtem belejönni az endomondos szabadban lévő levegőzésbe ....


de mert ma annyira sikerült felhergelni magam, hogy vagy 2 hétre előre ugyanezt a havas időt írja a köpönyeg, így elnéztem futópadot próbálni. 
Kb. negyed órát elszutykoltam azzal, hogy próbáltam megállni a lábamon :) - aztán visszanyomkodni a gombokat, mert a betanítós kislány úgy beprogramozta, hogy félpercenként emelkedett meg süllyedt a padló alattam :) 

Na de utána ! trappoltam, mint a lovak :) 
Ami fura volt még : 7,4-re állítottam be a futási sebességet, így a végére (1 óra 3 perc) -re 450 kalóriát sikerült elégetni .. ( a margitszigeten 39 perc alatt ment le 488 kal....) na és a vége :) Amikor lelassultam és leálltam, és leszálltam a padról, majdnem faltól falig támaszkodva tudtam csak megállni az imbolygó lábaimon, mert picit futott a lábam alatt a ... :) Na de nincs mese.. amíg nincs hómentesítés a Margiton .... 

(ki kell próbálni legközelebb ott is az endomondot, hogy mit tesz gps-el, vagy anélkül - ha egyhelyben ugrálok :) 

péntek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése