2013. június 11., kedd

- Dunakeszi is lezárva -

 Ma kicsit beijedtem Dunakeszire jövet, menet. A busz egy darabig ment (az út szélén álldogáló rendőrökre fel sem figyeltem elsőre - pedig ugyanígy álldogálnak a Margitszigetnél is), aztán fogta magát és visszafordult.... Sokan előrerohantak a sofőrhöz, hogy kicsit nem jó irányba megy, de persze mindenkit lerázott. Aztán  mikor nekilendült a Nyíregyházi autópályának a busz, már nagyon izzadtam :) Zsül mindig mondta, hogy csak arra ne kerüljön fel az ember, mert akkor Debrecenig nincs kiszállás :)
Elképzeltem magam, ahogy telefonálok, hogy keressenek mára helyettest helyettem, amikor végülis befordultunk az Auchan felé ... ahogy megpillantottam a Decathlont azonnal nekiálltam nyomogatni a jelzőt, de persze nem állt meg :)

És ugyanígy vissza.... elsőre beindultunk Dunakeszire alig hogy kijöttünk onnan.. :)
Aztán nekikezdett az égszakadás, és éppencsak az orrom hegye nem lett csuromvizes :)
Na de a lényeg: végülis csak odaértem a munkahelyemre.... nem is értem minek rohanok mindig .... 
:) 


A képek a buszból készültek.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése