2013. június 13., csütörtök

- nyár a Margit hídon -

 A sziget másik oldaláról fényképezve.

A jobb oldali fák alatt fut a futószőnyeg, és ahol nagyon ráborulnak a vízre ott szerintem még tuti viz alatt van. Közel még nem lehetett menni - még álltak a rendőrök a sziget bejáratánál.


A bal oldali hátsó részen pedig az Árpád híd. Innen a Margit hídtól odáig az fél szigetkör: max. 2,5 km :) (ezen ma kicsit elcsodálkoztam :))


















A fagyi meg a bejárás utáni kényeztetés: levendulás citrom és sajtos :D

Hát semmi levendulát nem éreztem, bár nem is igazán tudtam mit is kéne konkrétan érezni :) Ahogy Kövi mondta: biztos olyan lehet, mint a molyirtó ... (amit kapásból mojitónak értettem és még replyztem is rá, hogy húúúú az biztos finom lehet .... :))))

Levendulából volt még levendulás étcsokis de szimpla levendulát nem láttam .... viszont a sajtos fagyi nagyon durva volt :D azt lehet máskor is veszek :D

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=504555696271660&set=pb.372176686176229.-2207520000.1371145784.&type=3&theater#!/Levendula.Fagylaltozo?fref=ts

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése