2014. július 13., vasárnap

- szülinap -


A torta a már ismert rózsaszín - gyertyákat nem kértem :) - és a bejárás is ugyanoda történt :) 
Kezdem elhinni, hogy azért a Gellért sem annyira rossz azért :) és lehet a Harkányban is csak az emlékek, amik szépek :)
Gellértben ma Konchita Wurst volt a sztárvendég, így aztán kerültük a női szakaszt (a recepción azt mondták ott üldögél a szép kis szakállával meg egyebeivel). 
A hullámfürdő az időközben nekizendülő villámlás miatt elmaradt, így aztán majd legközelebb is kell menni :)

A szülinapi vacsora pizza volt és desszertnek a torta meg persze boroskóla :)

Meg is fogadtam, hogy ahogy végetér, azonnal megyek rá futni :D
De persze hazamentem inkább :)
Húgomtól meg lángost kértem (komolyan vette :o), így aztán az egész hét csak a dőzsölésről szólt :)

Azért sikerült picit futni is Himesen, csak a halastót nem találtam meg sehogysem :(. Elmentem egészen Görcsönydoboka első házáig, ahol kicsit megrettentettek a szabadon kószáló kutyák, befutottam a félig letarolt táblába is, aztán ott meg a kb. ugyanakkora magas kukoricatábla állított meg, aztán rámhozta a frászt egy női hang, mintha angolul beszélt volna a hátam mögött :D(köszi Zsül az endo üzit! :)), miután csak úgy porolt utánam a födesút visszafele :).

Aztán belebotlottam egy nyusziba :). Még örültem is neki, hogy van mire figyelni, aztán rácsodálkoztam,hogy jéééé, nem fehér a bundája, meg milyen kis hegyes, pici és felállós fülei vannak, meg hogy tud futni és még fehér kis pamacs sincs a kis fenekén, amikor ! egy hangos tloccs után eltűnt! :(.
Persze az erdő elég sűrű is volt, elég átláthatatlan is, de hogy még víz is volt itt - ott! ... gyáva módon visszafordultam.... Gondoltam elindulok a másik irányba (ez lett volna a jó irány az endomondo szerint a himesházi tavakhoz) de ott megintcsak eltántorított egy "vigyázz, harapós kutyák" tábla... ehhhh :)

Lett végül 10 km körül a sok -sok bóklászás, csak lemerült a telefon, így képeket sem csináltam, meg visszafele annyira azt hittem, hogy már úgysem megy a lemerülés miatt (abszolút sötét volt és hiába nyomtam, nem láttam semmit.... ), hogy bele bele bele sétálgattam :) (nem szoktam). Jó vacak tempót sikerült beletenni :D

De nem volt rossz.
Hazafele meg láttuk a szuperholdat, amit egy "vakmerész csillagész" (Zsültől :)), kicsit leszólt, de azért az sem volt rossz:
http://www.idokep.hu/hirek/felragyog-a-szuperhold

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése