2014. november 28., péntek

- pulzuspánt -

Na a mai nap igazi futkosósra sikeredett... de sikerült belepasszírozni 45 perc futópadot. :)
Amekkora nagy lelkesedéssel mentem oda, 10 perc után minden energiám elfogyott :(. Nem jó a 2 hét kihagyás :(. 

A kilátás irtószép volt - a tetőről grandtotálban néztem, ahogy jön a 4-6os a körúton, - és már épp kezdtem azon bambulni, hogy abbahagyom mégis, amikor pikk-pakk leállt a futópad. Kirajzolt a kijelzőn egy nagy vörös keretes szövegdobozt (mint a nod32 vírusriasztása :D) , amiben benne volt, hogy na 170-es a pulzusom, és akkor most itt a vége a futásnak :D 
A futópad beállítás elején még teljesen az eszemben volt, hogy miért nem írja ki a pulzust, ha már van rajtam mellkaspánt, de persze símán megfeledkeztem róla. A pad persze nem hagyta magát :D még akkor sem, amikor a mellkaspánt már csak 25-öt írt ki :D 
Biztos azt hitte szegény újraélesztettek :D

Azért kár, mert most jól kiderült, hogy vennem kell egy új pulzuspántot .... pont karácsonykor, amikor amúgy is annyi mindent kell venni az embernek ... 
grrrr :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése