2015. március 28., szombat

- 9. fitnesznap -

Ma - március 28-án - volt a 9. Coca-Cola Testébresztő Fitnesznap.

Még télen vettem rá jegyet - gondoltam miért ne nézném meg - aztán el is feledkeztem róla, amíg nem kezdett el egyre sűrűbben megjelenni a facebookon. Aztán jött a műsorfüzet is, és nekiálltam kikeresgélni, mik is hangzanak érdekesen.
Az első a spinning lett (Tar Csabával (fitnessfactory :)), aztán megláttam az önvédelmi oktatást is - és az győzött. 
Valami kis jógát is akartam persze - abból sikeresen kiválasztottam a leglájtosabbat :) (szép tartás).
Persze az eszközös órákra előjelentkezés kellett - így sikerült jelentkeznem a jógára, és maradt ki a spinning sajnos :(.
Annyi mindent néztem még ki, hogy lehetetlen lett volna mindegyikre benézni, így nem stresszeltem magam - az önvédelmire tudtam, hogy mindenképpen elmegyek (azért már érdemes elmenni egy eseményre, ha bármelyik pasit annyiszor rúghatom tökön, ahányszor akarom önvédelem címén, nem? :)), meg a jógára, aztán a többi ahogy jön.
Már 8 órára is lehetett menni, de persze szombaton lehetetlen elkészülni 9 óránál előbb és ebben még nincs benne az, hogy kb. félóra BKV-val a Syma csarnok.
Na de odaértem, megkaptam a bejelentkező csomagom, elkértem a jógakarszalagom, átöltöztem, bepakoltam a ruhatárba és nekilendültem feltérképezni a terepet. 

Elsőre nekiindultam a pontvadászatnak: meghatározott helyeken adtak pontokat, cserében valami apróságot kellett csinálni. Pl. BioTechUSA - ahol 40 kitörésért kaptunk egy shakert, szép, rózsaszín(nem pasztell:) színben, lehetett még evezőpadolni (ott irtó sokan álltak sorban így inkább továbbmentem),
e-Fit Elektro Fitnessnél kipróbálni a mellényt, (amiért még stresszlabdát is kaptam 2-öt :)))), ellipszis trénerrel edzeni negyed órát, na és Zsül (meg az ottani nézők) kedvence: a Dollhouse stúdió). 
Adott egy hatalmas fém rúd, amin vagy 3-4 nőczi tekereg körbe körbe.... 
A két kis vékonyka, fiatal lánykával neki is láttam egyezkedni, hogy adjanak pecsétet és már itt sem vagyok, amikor is rábeszéltek, hogy na akkor csak 1 kört tekeredjek..... 
Aztán persze dobbantottam akkorákat, meg próbáltam teljesen beleélni magam, hogy még a rúd is eldőlt..... szegény kislányok annyira röhögtek, hogy még a könnyük is kicsordult :). Persze hogy nem engedtek el -  végig kértek, hogy na csak még 1x ...... remélem azért ezzel a produkciómmal nem kerülök bele a tévébe, mert akkor senki nem fogja nézni már a Benny Hill showt, soha többé .........
Annyira sikerült kiakadnom, hogy alig vártam már az önvédelmi részt. El is mentem a GildaMax részhez, ahol épp Madár tartotta az edzést :) Nagyon sajnáltam, hogy elrúdtáncoltam az időt, ha tudtam volna, hogy ő tartja a zsákos edzést, tuti, hogy ott kezdtem volna az egész napot :) (a programfüzet szerint nem ő volt beírva)
Nagyon sok ugrókötelezés volt, meg boxzsákolás és vigyorogtam, mint a tejbetök azon, hogy Madár tisztára olyan volt, mint a Rejtő könyvekben az őrmester: hangos, mindenki vigyázzban állt tőle (valahogy így: "Vigyázzba álltunk. Potrien őrmester keskeny, hegyes bajusza és ugyancsak keskeny szakálla enyhén rezgett."), ha lett volna Madárnak hegyes bajusza az is tuti rezgett volna :D
Elbambultam azon, hogy képes voltam nagy mellénnyel idejönni csak azért, hogy önvédelem címen pasikat rugdossak... ide, ahol boxolók adnak elő.Madárnak volt még kis ideje a következő óra előtt és fényképezkedni kezdett :)

Igen - igen - rohadtul meg voltam illetődve, ahogy a mellékelt ábra mutatja ....:(hozzáérni sem mertem :))

 Az önvédelmi oktatásra olyan puhára főzve kerültem, hogy a páromra kijelölt (iszonyú vékony) kislányka úgy a padlóra kent, hogy csak nyekkenni tudtam .... :)

Mondtam is neki, hogy jöjjön csak jógázni, ott majd én leszek a Jani, de azt mondta ő ilyen kis tinglitanglikra nem szeret járni :) (köredzésre ment :))

Kimaradt a salsa fitnesz (azt már ennyi bénázás után nem mertem megreckírozni), meg talán még a spinninget sajnáltam kicsit.
Na de lesz még ilyen : 2015. október 31.
Meggondolandó :)

 Sok - sok híres embert lehetett látni: Növényi Norbert, Péntek Enikő, Katus Attila, Miló Viki és persze Madár :) 
Mikor eljöttem vettem észre, hogy a nagyteremben pedig nem is voltam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése