2015. március 19., csütörtök

- buli :) -


Jó kis buliba voltunk hivatalosak hétvégén Szekszárdon.

Apu mondta is, amikor mondtam, hogy fényesebben világított a szemem, mint a ruhám, hogy sőt: fényesebben világított a ruhám, mint a lámpa :D

Mióta menő lett a selfibot evidensen nekem is bele kellett nevezni egy ilyen képbe, csak ne mocorogtam volna annyit..... :)

Na de a buli tényleg fergetegesre sikeredett és még az sem lombozott le, hogy az egyik kis fiatal leányka (postásokkal voltunk együtt) elrebegte a mellettem ülőnek, hogy neki ugyan ezek az ősrégi számok nem tetszenek, de a DJ azt mondta, hogy bár ő sem szereti ezeket lejátszani, vannak azért akik ezt szeretik..... (és néztek itt jelentőségteljesen felénk :)))


Persze az már csak utólag tetszett, hogy hazáig azért gyalogoltunk úgy éjjel fél 2 körül, de a délig tartó alvás után el tudtam menni a hétvégi hosszúra :)
Az tuti, hogy ha lesz még ilyesmi, akkor ott leszünk :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése