2015. május 21., csütörtök

- 20. Coca - cola testébresztő női futógála


a lufi már nem fért rá :D
Nem számítottam sok jóra ... Éjjel nem sikerült aludni, a kedvem is irtó pocsék volt, de azért persze eljátszottam a gondolattal, hogy mi lenne ha sikerülne 00:59:59 alatt lefutni a 10km-t. :)


Nem sikerült :): teljesen ugyanaz az idő lett, mint a tavalyin. Igaz tavaly ennyire azért nem fáradtam el.


1 képet csináltam még magamról az elején - épp lufit eregettem utána :) - a fejlécben is ott vagyok, nem az első sorban azért :) ( a zöld pólós mögötti 2.sor :D )

Aztán beálltam a zónába és .... 

2015. máj. 17.
Mert annyira pocsék volt a kedvem (éreztem, hogy nem jött össze az 59perc :)) így az érmet sem fényképeztem le (majdnem ugyanaz, mint a tavalyi) és valahogy a képekre sem sikerült sehol sem felkerülni - 1db-ot találtam, amin picit bödönkés vagyok :) 




2014. május 18




Igaz a tavalyihoz képest azért javult a fényképarcom :D







Na majd legközelebb :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése