2016. április 2., szombat

- Esőmanó futás -

Múlt héten olyan jó volt az esőmanó kocka, olyan jó érzéssel töltött el, hogy jó dolgot tettem,  hogy akkor már lejöttem ezen a héten futni is. 1 és 5 km-es táv volt, a hangulat annyira jó szokott lenni, hogy nem akartam kihagyni semmiképpen.
A rajt 15:00-kor az 1 km-esekkel kezdődött, aztán bemondták, hogy lehet bemelegíteni úgy is az 5 km-eseknek, hogy mennek az 1 km-esekkel is, így mentem és így lett összesen 5km-em :). 
Zsült teljesen megleptem, hogy 26 perc alatt beértem, de persze nekem is nagyon gyanús volt, hogy a nagy kör biztosan nem volt 5 km.
Az első szurdik után a kilátót már nem tudtam végigfutni de mindent megtettem ami csak tőlem telt :). A Béla téren már várt Zsül és innen már csak az éremátvétel volt vissza. 
Aztán indultam Zsülért és mit látok? Nőczivel van.... és nem is akart nagyon észrevenni, aztán mikor megálltam mellette megkérdezte, hogy:
- Ugye ismered Évikét? :)

A Levendula fagyizó ingyenes kóstolós sorába nem akaródzott beállni így mentünk a Mézesmadzag cukrászdába. Ott aztán szelfiztünk is párat, majd remek hangulatban megszavaztuk, hogy hegynek fel fogunk hazafele menni.


Jó kis nap volt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése