2016. augusztus 5., péntek

- micsoda buli -

valakinek nagyon örülünk 
Régen voltam már ilyen kis barátkozós hangulatban :)


Mióta megláttam a facebookon folyamatosan csak erről beszéltem: megyek a lányokkal futni :).


csoportkép Zenélőkúttal 
Ahogy odaértem rögtön nekiláttam zsezsegni a köszönés után, hogy de jó, hogy ilyen sokan vagyunk, mikor megyünk, aztán esett csak le, hogy mert nem vagyok azért sűrűn ilyen összejöveteleken (konkrétan ez volt az első) - nagyjából senki sem tudta, hogy pontosan ki is vagyok :D 

Ráadásul voltam annyira máshol agyilag, hogy eszembe sem jutott bemutatkozni .. még jó, hogy valakinek leeshetett, hogy én vagyok a Bagett, így maradhattam :)

Jó hangulatú kis futás kerekedett belőle és utána még jógáztunk is. 

A futás után kaptunk még érmet is: 

Mindenki mondta, hogy mennyire finom - Kirájlány híresen irtó jól tud sütni - de nem akartam megkóstolni - ahhoz túl jól néz ki :)



azt hittem jól elbújtam 









Azt hiszem ha lesz még mindenképpen megyek :)




állok, mint a cövek
köszi Robi! :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése