2023. február 28., kedd

#kész?

A mai nap a sétálópapír körül forgott. Reggel azonnal átmentem a kedvenc munkaügyis kolléganőhöz, ahonnan azonnal el is lettem zavarva, hogy értekezlet van. Le kell szoknom a kopogàs utàn azonnali belépésről 😃

Így aztán vàrtam türelmesen. 

Fél 11-kor aztán beindult minden. Vagy nyolc helyre is el kellett menni aláíratni. 

Amit eközben megtudtam: van konditerem futópaddal! Itt kicsit elbizonytalanodtam a felmondással, még akkor is, ha nyilván nem a civil kontrollőzöknek van a konditerem 😊. 

Ebédnél megkérdeztem kedvenc mon le shef-et, hogy ha most egy darabig nem jövök ide dolgozni, akkor is be lehetne jönni levesezni? Azt mondta, hogy persze, ettől, amennyit eszem, csődbe biztosan nem megy a kórház 😃.

A legrosszabb a betanító kolléganővel volt a beszélgetés, ezt az egy dolgot kérte a Főnök, hogy vele beszéljek, aztán pont elkerültük egymást. Felhívtam. Nem sírtam el magam, bàr nem sokon múlt.

És persze az új Gazdasági Igazgatónő. Ma láttam először. Ő mondta egyedül azt, hogy nem engedett volna el  😊 - ez irtó jól esett a megtépázott önbizalmamnak 😊. Még úgy is, hogy előtte még a titkárnőjét én vigasztaltam, mert sírt szegény, mint a záporeső és zokogva mondta, hogy halálosan irigyel a kilépésemért  😊

 Ideje bevallani, hogy a csatát elvesztettem, de azért sem adom fel. Újratervezem és visszajövök az informatikára. Peut t'être. Se Dio vuole.

Minden nap, minden pillanatában emlékezni fogok az itt töltött időre, ahogy ránézek a kórházra az ablakból. Az bosszant, hogy senkiben nem sikerült nyomot hagyni, nekem mégis megmaradnak.


Kész? - ez volt a Főnök utolsó szava hozzàm, meg sem àllva a folyosón a könnyű menetlépésben, miközben vártam a munkaügy ajtaja előtt. Mosolygott. 

Igen, -feleltem- ez az utolsó.  Nem néztem végig, ahogy kivonul az èletemből a hátam mögött. Ha tudom, hogy ez az utolsó alkalom, végignéztem volna. Lezárásnak. Cefetül éreztem magam. 

Ideírom a végére, amit húgom szánt megnyugtatásnak: "Kipróbáltad, ez a lényeg. Hány ember nem tudja kipróbálni amit szeretne!!!! Ehhez képest szerencsés vagy! :)"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése