2011. március 19., szombat

- skycourt -

A nyílt napra való tekintettel persze mi is kimentünk, és jó volt. 
Meg szép.

Igaz repülőjegyet nem nyertünk - pedig aztán mindenhova belenéztem, ahol úgy tűnt, hogy repkedhet a repjegy .... 
Ráadásul mindent megtanultunk az odaúton a kérdésekből ...-  vagy 50x felolvastam a puskából, hogy 7 "fűrt" kút van a repülőtéren - nem tudom miért voltam meggyőződve róla, hogy nekem csak ez az egy kérdésem lehet... - aztán ahogy a rádióban hallottuk, egy Anikó is tudta a választ és el is repült Rómába a jegyemmel....

Persze legelőször egy biztonsági őr bácsi szólított le, és nem adott new yorki jegyet, így aztán csak járkáltam fel és alá.  
Ami nagyon tetszett, az persze egy dutyfrees Swarovski nyaklánc, amit majd 1x úgyis megveszek .. :)

Belépéskor kaptunk papírkarkötőt - mint az uszikban :) - és felhívták a figyelmet, hogy csak 2 órát maradhatunk, így 6-kor majd jól ki kell menni, és ha akarunk még a 7 órás koncertre is bemenni, akkor megint sorba állhatunk előtte. Persze ezt elfelejtettük. Főleg azért, mert nem nagyon hittünk abban, hogy majd jönnek a biztonsági őrök és jól kizavarnak.  
Bent maradtunk. 
Mint szerintem mindenki más is, akinek elmondták, hogy ki kell menni  :)

A boltokban csupa híres emberek üldögéltek - amikből felismertük az aranycsapat 2 tagját Szepesivel kiegészülve, meg persze szűk ruhás, nagymellű szépségkirálynő (a nevét elfelejtettem :)). 
Volt divatbemutató 150%-os torzított hangerővel, ott is biztos nagyon híres nőkkel (a hang miatt inkább azt kihagytuk), de a Presidance előadást megnéztük. 
Érdekes, hogy az nem üvöltött annyira (persze jobb is volt így). Az előadás teljesen témához illő volt (Tranzit a címe) és egy képzeletbeli retéren játszódik. Ebből láttunk egy 35 perces válogatást. Jó volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése