2011. augusztus 30., kedd

- eü. színvonal -

Ha igaz, hogy minden munkahelyet az minősít, amilyenek a beosztottak .... hát.... 

Kezdem azzal, hogy még júniusban kaptam mammográfia beutalót, és mert a Péterfy Kórháznak van ebben a legjobb híre - így oda. Azt mondták, hogy türelmesnek kell lenni az időponttal, így még aznap megtudtam (jún. végén :)), hogy aug. 29. a kulcsidőpont - akkor ugyan még csak időpontokat osztogatnak, de már szeptemberre. Meg hogy nem osztogatnak ám állandóan (havonta 1 alkalommal), így aznap legyek ott, és ne adjam fel. 
Tegnap volt az aznap, így ott voltam, és a recepciós lányka (haja fekete, mint BóvlySylvye melle) felhívta a figyelmem, hogy nem ám kérdezősködünk tőle, húzunk számot. 
Húztam számot. 
Gyanúsan egyedül voltam (ahhoz képest, hogy csak aznap osztanak időpontokat), és vártam fél órát, hogy a luvnya nekem készüljön. Aztán mondta, hogy jaaaaa, nem ma van ám az időpontosztás, hanem jöjjek vissza holnap .... meg hogy csak (!) délutános időpontok vannak, mégis mit képzelek én, hogy még válogatok is ...

Ma is visszamentem. 
Rutinos versenyzőként húztam rögtön számot, és jött a hír, hogy valami elromolhatott, mert kb. 2 órát kell várni, mert csak. 
Még jó, hogy akadtak nagyon sietős, nyugdíjas nénikék, akiknek hirtelen kiújultak a személyiségi jogaik, valamint ezek igen hangos nemtetszésben nyilvánultak meg (majdnem rá merték borítani a dekorbarnára a recepciós asztalt! :)) Persze a néniknek szurkoltam, mert ahogy hallottam, őket már vagy hatszor hitegette új időpontokkal, és ugye ők is, még ma is  arra vártak...
Azt hiszem az volt mindenki szerencséje, hogy jött egy okos kiscsaj, akinek volt hangja - túlkiabálni a  zűrbandát :) - és esze elindítani a programot, amibe bele tudott írni időpontokat- nekem pl. hétfő délelőttit ..... 
Folyt. köv. jövő hétfőn :)

Tanulságként: lehet csilivili váróterem és max. 18 fokra állított a légkondi, dísztyúk a pultban, viszont az egészségügyben lehet, hogy nem csak annyi kell, mint pl. egy Alekosznak ... 

Elmerengtem: lehet, hogy ezért van ennyire rossz híre az egészségügyi ellátásoknak is? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése