2011. augusztus 14., vasárnap

- peru -

Nekem Peru egy könyv, amit mint vagy kiváló kisdobos, vagy úttörőként kaptam kislánykoromban, amikor még nem volt cikis könyvjutalmat kapni:). Ezzel el is voltam felnőtt koromig, tudtam vagánykodni, hogy hol van a Machu Picchu, no meg mi is az :)

Aztán egy perui fiú, akivel a pécsi IC-n elegyedem szóba - vagyis inkább ő beszélt, én meg kértem bocsánatot a vacak angolomért :)
Elmondta, h megy Horvátba, és hogy busszal. A múltkori francia bringázós bácsi esetemre emlékezve nagyon mondtam neki, h menjen inkább vonattal, de csak mondta, h csak busz megy - mondtam, h majd megkérdezzük a kalauzt, aki emlegetésre már jött is :) Tényleg nem volt vonat egy szál se ... Kicsit ledöbbentem. Aztán a kisöcsi előkereste a kinyomtatott menetrendjeit, és mutatta, hogy reggel 5-re kellene leérni valahogy a vonathoz Pécsre, mert azelőtt meg az után nem nagyon van egész nap vonat....
Megkérdeztem hova valósi, és mondta, hogy perui :) Mint szerelő dolgozik kertészeteken, és hogy az azért elég fárasztó. Megkérdeztem azt is, hogy a tengerre megy horvátban? Visszamutogatott a szemére, hogy úgy értem, hogy see? :D Aztán mondta, hogy igen, igen, a horvát beach :) csodaszép, de most hazamegy. 
Aztán rákérdezett, hogy várom a haverokat, mert hogy kicsit beszélgetne még velem ha nem zavarom, h odaült hozzám. Na itt kezdtem zavarban lenni angolul :) Próbáltam elmondani, h nincsenek haverok, akikre várnék, de a helyek ugye kiadottak, és mindenki helyreszólót kap. Mutogattam a jegyem, és ő is elővette az övét, mire kiderült, hogy a szék jó, de másik kocsiba kell mennie. Nem ment a vonatos kocsi szó :) Sehogysem :)))) Persze körbekiabáltam a közben megtelő kocsiban, és az egyik anyuka elmondta neki, hogy ez lenni a 21-es, neked meg menni 23-ba :)

Kicsit bántott a lelkiismeret, hogy ilyen sittysutty elzavartam, és gondoltam, ha majd leszállok Sárbogárdon integetek neki. Előre is mentem 2 kocsit, aztán az ablakon át láttam, hogy már talált másik lányt, akivel nagyon beszélgetett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése