2012. január 9., hétfő

- Szása szülinapja -

Ma van Szása szülinapja! (vagyis ottani idő szerint, de mert a születésnap mégis az ünnepelt napján az igazi ... )
Küldtem neki sört, bort, bulizós smiley-t mindent amit csak a szkájpban találtam :), na meg persze "С Днем Рождения "-t :) és ahogy írogatott (dolgozik: Novoszibirkszben12:47 van - főmunkaidő - igaz itt meg 19:47 - lehet itt sem ártana még picit :)) rádöbbentem, hogy náluk is cikis ez a globális felmelegedés azért... azt írta Szibériában meleg van !!!!(Для Сибири это тепло. :D ) Meg is írtam, hogy a végén még megyek Szibériába :) én ... aki képes vagyok -2 fokra is azt írni ékes orosz kiejtéssel, hogy : брррр.... 
Azért az bosszantó lehet, hogy nem tudnak kirándulni a hegyekbe az oroszok, mert nincs elég hideg hozzá .... :) 
Ma a kardiológián pedig pont azt beszéltük, hogy nekünk nem hiányozna a hó - képes lennék nem panaszkodni azért, ha csak tavasz lenne meg nyár .. na jó kicsit lehet ősz is- csak az őszi kalapom miatt :)

Na de a lényeg: az utóbbi időben annyi szakácskönyvet kaptam (utoljára még franciául is), hogy képes lennék megreckírozni megcsinálni ezt a tortát az ünnepre ! :)

és Boldog Szülinapot Szása! :)
aláírás: Kardy Barby
( ezt ma akasztották rám a hátam mögött) ..

jameg az xoxo ...
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése