2013. február 10., vasárnap

- fehér nappalok ... -

Ha ilyen az idő kint:
akkor minimum pingvinnek kell lenni, hogy ne engedjem le automatikusan a redőnyt, és  tegyem magam "télimaci" módba... vagy ...

igen elmentem megint futni ... még jó, hogy van ami legalább picit emberré varázsol :) Megint sikerült új géppel ismerkedni (irtó sokan voltak így vasárnap ebédidőben - mindenkire rátört a hóundor??? :)). 

Ezen annyi felirat volt, hogy legalább volt mit olvasnom közben :) 
vagy kismillió képet csináltam róla, de persze pont azok nem lettek jók, amin az érdekességek voltak :) - na majd legközelebb. Az tetszett a legjobban, hogy ki volt írva az életkorhoz tartozó pulzusok.. Nekem 135 ..... hát azt valahogy sosem sikerült összehozni ...  ma irtó lassan futottam -> valahogy nem olyan volt a hangulat, mint múltkor, meg kíváncsi voltam mit tudok még hasznosítani a chifutásból, de még így is volt 160, amin pörögtem ... lehet valamit nagyon nem csinálok jól :) na majd legközelebb :) 

és mert pénteken annyira sikerült felhúzni magam, hogy még fodrászhoz is elmentem csakazért is, így aztán csináltam képet a fejlődésemről :D (lehet legközelebb is ehhez a kisöcsihez megyek vágatni ... :))


2 megjegyzés:

  1. Magácskának minek ez a sok futkosás? Nem vagy te kövér :) Ja, és jó a hajad, látom, voltál borbélynál :)

    VálaszTörlés
  2. Neked is kéne már blog, nem? Így sosem tudom meg, hogy és a Te hajaddal meg mivan :D
    - ez a futás meg azért, mert ugye tél van és a hó már megint esett, pedig már régen elmúltak az ünnepek ... (nyáron ugye ott a Harkányolás:))

    VálaszTörlés