2013. február 6., szerda

- valentin nap :) -

Nem vagyok nagyon oda a Valentin napért, de tény és való, hogy ha kapok bármikor is valamit az azért tetszik :) 
Bármi tetszik. 
Viszont most kaptam olyant, amit mindig is akartam, így aztán ez még jobban tetszik - ráadásul szép Valentin - napi színben :)) (pont passzol a futócipőm aljához :)))
és igen!!! tökmenőn méri a pulzust :D főleg ha az ugyanilyen színben pompázó laptop mellett molyolok vele - na olyankor akár még 280-ig is felmegy a pulzusa :D
A Decathlonos kiszolgálással semmi bajom nincs: a kislány teljesen kedvesen mindent elmondott róla, hogy ez azért jobb, mert nagyobb a kijelzője, mert kifutó termék (kicsit olcsóbb :)), mert kényelmesebb a mellkaspánt, mint az amúgy még olcsóbb óránál,  amit elsőre a weblapról kinéztem. 
És!  hogy nem kódolt :))) : ami azt jelenti, hogy bárki a közelembe jön egy ilyennel, akkor aztán a pulzusmérésnek kicsit lőttek :))) 
Persze ezek után jobb lett volna a kódolt, de mégis  maradtam ennél: a színe miatt :))) (meg úgysem engedek senkit annyira a közelembe - és ha mégis nekem akar támadni valaki, akkor legalább felfigyelek a gyors pulzusra - már ha van rajta is ilyen óra :)))

Szval tetszik és kész. Profi úgysem leszek, és annyira a nagyon profi dolgokban sem hiszek... Annyi cikkben írták már, hogy a profi cipők is tudnak nyomni, lábdeformációt okozni, meg csontgyulladást ugyanúgy, mintha tornacipőben futnál csak ... na jó, a tornacipő erős túlzás, mert az is igaz, hogy a futócipők nagyon meg tudják tartani a lábfejet (az én kis nemtúldrágám még a "lúd"talpam is jól feltámasztja :))) Na meg ugye ha magas a sarka akkor az a baj, ha "mezítlábas" cipőben futsz, akkor meg a sarkad terheled.
A sarkantyú gyanújától 1x már kivert a hideg : amikor 1x kitaláltam, hogy kattog a bokám, és megnézettem röntgennel :)  és amiket mondtak rá megoldásnak ...  és hogy nincs mese, akármilyen drága is a cipő, ha ilyeneket okoz, akkor márpedig ki kell dobni .... .. 

Ebben a hangulatban ki is néztem 2 teremcipőt is, mert néha jó lenne egy olyan, amit aztán mindenhol lehet nyúzni: sárban, esőben, és még csúszni se csússzon, ha lederesedik a határ ...
 1) töksima - de magassarkú terepcipő... és ugyanúgy hálós a lábfejénél (mint amim már van), így aztán elkapott a kételkedés, hogy fog -e fázni benne a .... (eddig kitömködtem a zoknim a lábfejemnél papírzsepkendővel, mint az orosz hadifoglyok :))

2) vízálló, terep, meg még annyira nem is csúnya sem, csak fehér az alja és ......:


nem tudom, nem tudom ..... nem bízom a túl drága cipőkben ... főleg, ha nem kell sajnálni ha nem válik be, akkor bizony ki kell dobni .... 

Na de lényeg: az óra próba: holnap .. ma kicsit kicsúsztam a bérletidőmből, és azért az esőben annyira nem szeretek futni a szép ajándékommal :)

Ez meg a mellkaspánti elem:  CR2032  3volts lithium cell J (sony). Azt  még olvastam, hogy az elemek még az óra gyenge pontjai, de majd akkor meglátjuk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése