2014. június 22., vasárnap

- felemás hétvége -

Budapestes hajó :)


Hétvége is Himes volt, csak a grillezés nem egészen grillen : fújt a szél, apu dolgozott, húgom az unokaöcsém után rohangált.... 

Azért nem volt rossz így sem. 
a gólya megunta a napozóstéget :)
Mohácson kiharcoltam kis Dunapartozást, cserében meg kellett várni Attilát amíg ki lehet robbantani nagyjából a játszótér homokozójából  ... 

Aztán tescó (ott aztán csak az nem volt, amit venni akartam :)), aztán apu. Az ebéddel kicsit késtünk, viszont utána lehetett menni játszóterezni ... megint .... :). 
Az egész napban a futkosást vártam és erre Attila beköpi a legebadtább dumáját, miután vártam rá vagy 2 órát, hogy vigyem én a bringáját mert ő futni akar mégiscsak a húgommal.... 
Még jó, hogy húgom meg úgy elvolt a kövér rátapadós apukákkal, hogy szerencsére visszaparancsolta Attilát a bringájára.... 
Mindenki teljesen jól elvolt saját magával és azzal mit (/kivel:)) akar csinálni.

Azt hiszem ezentúl nekem is így kell tennem. Nem fogok toporogni órákat egy helyben, béna vicsorral a fejemen, hallgatva a legkínosabb udvarlós dumákat amiket nyomnak a húgomnak ... legközelebb fogom magam és bejárom Himes környékét a futócipőmmel :)

Az autópálya melletti viadukt most nem volt rossz :)
Van még az Enkes (:)), Görcsönydoboká :), Maráza, vagy akár Mohácsig futás :)

Legalább készülök az őszi BB24-re :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése