2014. június 13., péntek

- névnapom -

alkalmából elugrottam Gellértelni :) 


Persze az alkalom adta magát, hogy akkor már beleugorjak a vizitornára is  (2x:)), ami nyitott tető alatt volt :) Sikerült is elbambulni közben párszor a felhőkre, taknyoltam is párat :D, de tény, hogy nem volt rossz azért :)
A Gellértben nagyjából minden tetszik, csak az ismerkedők ne lennének :(. Tudom nem szép tőlem, de ma már képes voltam azt is kinyögni amikor már nagyon nyomultak, hogy : Sorry, I don't understand -> meg Я не понимаю, что ты сказал :) meg amikor már nagyon untam, csak simán: "nincs kedvem beszélgetni!"  ... a legsikeresebben persze az jött be, amikor továbbálltam. 

  
Sajna csak 2 órám volt, de azért nem sikerült nagyon unatkozni :) 


A pancsi után aztán nekiláttam plázázni - versenysportszerűen :) -  és már véget is ért a nap ... 


Az otthoni grillezés jövő hétvégén :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése