2014. június 9., hétfő

- himesi pünkösdölés :) -

Úgy terveztük, hogy megyünk Duna parton andalogni Mohácson, aztán az nem sikerült, így maradt a Szekeres sütizés és irány apuzás :) 
Ahogy kiszálltam az autóból rögtön nekiestem az epernek és csak ettem, ettem és ettem :) Aztán málnát, ribizlit, szedret, meggyet :)


Ebéd után meg játszóterezés. Igen meleg volt és amíg húgomék fociztak - nekem maradt a hinta :)


Persze csináltam szelfit is - amiben úgy terveztem benne lesz a hátunk mögötti játszótéri pár kínzóeszköz is, de csak a cipőm látszik :) meg persze a fogsorok :D 


Aztán húgiék fára másztak, majd kis bringakísérettel egybekötött futkosás a napon :) és sok - sok beszélgetés a teraszon a napernyő alatt :)

Este Zsüllel még benéztünk a szekszárdi pünkösdölésekre - Fiesta koncert, biciklis verseny, fagyizás. 

Legközelebb irány a Balaton :) remélem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése