2015. június 4., csütörtök

- könyvbemutatón : Spiró György: Diavolina -

Szeretem a könyvbemutatókat :) Kicsit olyan a hangulat, mint amikor 1x belógtam az órájára, képes voltam tátott szájjal hallgatni 2 órán keresztül és úgy jöttem ki, mint akit bekábítottak :) 

Most sajnos csak 1 óra volt rá, de ugyanolyan állapotban éreztem magam utána: néztem ki a fejemből és vigyorogtam az utcán, mint a vadalma :) 


Szeretem az oroszokat.
Olyan szemszögből beszéltek Gorkijról, amit nem tanultunk az iskolában, vagy nem nagyon hagyott bennem mély nyomokat :) Lehet nem is volt nagyon divat már az orosz a 70-es évek elején sem, meg apu is mindig azzal jött, hogy a papa orosz hadifogságban volt, minek erőltetni bármit is, ami orosz.... (azért a  Dosztojevszkij könyveim azóta is becsben vannak tartva :))

Nagyon jó előadó Spiró. 
Azonnal kedvet kaptam
Gorkij: Az áruló - (/Lószúnyog) könyvéhez, Az éjjeli menedékhely újraolvasásához, és a 
Jegor Bulicsov és a többiek-hez
Szomorkásan eszméltem rá, hogy kicsit én is gorkijos vagyok :
félig sváb (kicsit paraszti sor), én tudom legjobban, hogy mennyire tartani kell a soraimtól - segítek minden jöttmentnek bármiben, ingyé', még azoknak is, akikben ráadásul nem is hiszek, aztán meg csodálkozom, ha még le is dilettánsoznak, vagy a cuccaim elhordása után lehazugoznak és leigényteleneznek :).

Na de eljutottam odáig, hogy így öregkoromra sajnálom, hogy annyira feleségképző jelleget képzeltem bele a BTK irodalomszak-a, hogy nem mentem oda továbbtanulni :)
Sajnos ahogy nézem, legálisan nincs esztétika szak levelezőn, csak nappalin.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése