2015. augusztus 19., szerda

- nyaralás 2015-

Ez a nyaralás jókor jött :) 
Meleg is volt már Budapesten, meg már kicsit kellett is valami változás - így sikerült lelépni 1 hetet a Balatonra.

Rögtön az első napon beültünk egy színházi előadásra (Csányi Sanyi - Ketten egyedül :)) és Zsül a legeslegjobb helyet találta a nézőtéren, amit csak lehetett: középen ültünk és magason és mindent tökéletesen láttunk. Volt némi riadalom a darab előtt/alatt: elsőre nem volt elég műanyag szék, aztán meg sorban törtek össze :), de a Sanyi tetszett és persze Schell Judit is nagyon jól játszotta Michelle Pfeiffert :). Teljesen feldobott hangulatban csörtettünk hazafele a sárga kavicsos úton:) és már alig vártam, hogy kezdődjön a nyaralás :)
Másnapra grillezés volt tervezve (anélkül nincs Balatonolás :)), meg megnéztük a vizet. Az aztán annyira megtetszett, hogy Zsül nagy döbbenetére bele is mentem :). Kétszer! :)
Az esti grillezés közben megterveztük a következő napokat: esti romantikázás csillaghullás nézéssel egybekötötten (hétfőtől), boglári gömbkilátó felfedezése, lángos evés, hekk evés, jógázás, fürdések.

A csillaghullásnézés úgy bejött, hogy három egymás utáni éjjel is azt tettük :). A legelső este rögtön láttunk egy nagyon fényest, így aztán nem sok minden tört le, hogy másnap is menjek, meg harmadnap is :) (igaz az éjszakázás kicsit megviselt - sok kávét kellett inni, hogy ne dőljek el az első kanyarban :))
Aztán jött a boglári kilátó :). Nagyon tetszett. Persze nem lehet teljesen kilátni, fizetős is, de amikor felkapcsolták a szürkületben a lámpákat még fel is sikkantottam. 

Nem volt üvegablak, így grandtotálban láttuk a percenként többszöröződő pókokat ahogy kepesztettek minden egyes sarokban, és egyre csak nőtt a számuk. Sokan is voltak rajtunk kívül és rájöttünk, hogy itt nem fogunk látni egy hullócsillagot sem, így az egyre sűrűbb sötétben lassan elindultunk vissza Földvár felé, hogy a már rég kinézett helyünkről nézzük az utolsó napi és legtöbbet ígérő hullásokat. Igaz a beígért percenkénti hullásból nem lett azért annyi, ahogy vártuk, de tény, hogy a többi naphoz képest láttunk vagy 4-et is :)
Másnap megint fürdés volt és szépen lassan kezdtem rájönni, hogy túlságosan is jól érzem magam, amikor rádöbbentem, hogy lett akkora a hasam, mint a mellettem sétáló kismamáknak :) Pedig iszonyú sokat sportoltam :D néha futottam, vizitornáztam, Zsül tanított úszni és akkora lábcsapásokkal igyekeztem felé, hogy majdnem bele is fulladtam a térdig érő vízben az utolsó fél méteren... 
Aztán még vissza volt a heti hosszú futás is .... Nem is mertem rágondolni,hogy a melegben hogyan fog összejönni, ráadásul a 3 nap egymás utáni futások után nekiállt fájdogálni a térdem. Neki kellett esni a jógázásnak is. (és ezek után is tudtam annyit enni az esti grillekből, hogy továbbra is híztam :))
Na meg persze lángost is kellett enni miután a fürdőzés kellős közepén, a mellettünk ülő kislánynak hoztak egy akkora lángost, hogy a naplemente helyett végig csak azt tudtam nézni.
Persze a hekk sem maradt el, ráadásul olyan kilátásban, amiért megérte még az utána sötétben lebotorkálást is. 

Ilyen sok napot még sosem voltam folyamatosan kikapcsolva, ami akkor zavart igazán, amikor már erősen a vége fele közeledett a nyaralás. 
Utolsó nap reggel még elmentem egy búcsúzkodásra a partra, aztán pakolás, majd kitaláltuk, hogy még kacsákat is fogunk etetni.
És akkor jött - amit Zsül mondott: elzavart minket a Balaton :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése