2015. december 3., csütörtök

- 2015-ben, 2015 km -

Még nem is dicsekedtem, pedig már november 23-án megvolt a 2015 km-em. :). 

Várható volt, nemhiába van még mindig edzőm :) és ami még megdöbbentőbb: futok is. Azért amikor megkaptam a pólót (volt már 2015 február is :)),  el nem tudtam képzelni, hogy lesz ebből közelítés is akár :). Még az edző is mondta, hogy azért az ám napi 5km, és biztos vagyok benne, hogy akarom?:). 

(akkor már megvolt a póló, ráadásul karácsonyra kaptam Zsültől, innentől nem volt több kifogás :) 2015-ben hirtelen volt 3 félmaratonom is, amivel sikerült még jobban meglepnem saját magam :D, rögtön az első vagy 40 fokban a betonon, de tény, hogy élveztem - persze, hogy Petit idézzem: utána. 

Életemben először voltam beindulva (be is neveztem rá, annyira) egy olyan terepversenyre, ahol sár van! és nem kicsi :), ráadásul hideg, február is... de annyira tetszett az őzikés érem és a buli neve: hogy elmondhatom magamról, hogy futottam a Forralt Borvidéken :)

Kitavaszodott és jött a Vivicitta - amin máig nem értem miért, nem mertem többet futni mint 10 km :). Igaz soha nem is voltam még ilyenen, na de mind1. Fel is izgattam magam, érem sem volt, amúgy sem volt jó kedvem, így hamar hazaporoltam.

Május - Borvidék -> ezt a versenyt megtartjuk. :). Csodaszép érem, irtójó idő, azért a félmaratont még itt sem mertem (nagyok azért a hegyek Szekszárdon, én sem hittem amíg rá nem kényszerültem :D). 

A már hagyományosnak számító Coca-Cola testébresztő.... Itt is csak 10 km, a nők verekednek... a Suhanj-os kék nők úgy oldalba vágtak, hogy bekékült az én karom is... hiába  a piros póló :). Az érem tökugyanolyan, mint a tavalyi, na de a pontgyűjtéseknek hála, sikerült összegyűjteni belőle egy piros, kapucnis pulcsira. :)

Június: Irtó vakmerészen beneveztem életem első félmaratonjára.:http://felmaraton.hu/2015/06/elso-felmaratonom-tortenete-timar-anett/
Na jó, ha nem lett volna első alkalommal érem a félmaratonhoz egyáltalán nem biztos, hogy pont a 40 fokban akarom lefutni az elsőt, de volt érem. 
Feljött Zsül. :). Arra emlékszem, hogy a harmadik 7km-es körnél belesétáltam és majdnem elsírtam magam, hogy nem tudom végigfutni, hiába a sok frissítés, Zsülnél is, párakapuk is, vályúk is, életem első gatorade frissítése is :).
Csöpögő, csuromvizes gatyával, hajjal, de beértem. Szerintem Zsült is megleptem :)
A tanulság? Soha ne indulj az 5ös zónából! :)

Nyár tovább: irongirl. Erről annyira nem tudok jót mondani, hogy inkább nem írok semmit.
Ahogy az edző mondta: olyan versenyre, ahol az ember nem érzi jól magát pénzkidobás menni. 
Konkrétan utáltam :). A nők ha tömegbe zárják őket, kicsit megzavarodnak ....
a végén határozottan leesett az állam, hogy volt aki lefényképezett.(ő volt az egyetlen normális nő, az tuti ... na jó, nem futott :)).  


Augusztus:
Vizit Szekszárd.
Ez is egy olyan verseny, amit mindig, minden évben le fogok futni. Pedig nem a szekszárdi síkon megy a pálya, de van térkép (amin mindig eltévedek), és van kísérőm :) aki addig bringázik velem, amíg a bringa bírja :)
Mondjam, hogy az érem megint a legszebb kategória? :) 
Na jó, mutatom :)



Innen akkor nem volt megállás.
Kitaláltam a félmaraton mániát : ehhez négy egymást követő évszakban kell egy félmaratont futni, be is neveztem hát a WizzAir félmaratonra.
Nagyon jó volt :). 
Ez életem legmegdöbbentően jóleső félmaratonja :). Volt a szép ződ híd, meg 1000 más látnivaló és csak tenni kellett az egyik lábam a másik után... Igaz a rajt elejét majdnem lekéstem, de legalább nem az elejétől idegeskedtem azon, hogy beérjek a záróbusz előtt.

Tanulság: 
fel kell készülni rendesen, azért legközelebb érjünk ki időben, nézelődj és élvezd :). (4-es zóna :))).

Szeptember folyt.: BB24
Peti felhívta a figyelmem arra, hogy már ideje lenne lefutni a teljes távot... (24 km :)). Amit lehet meg is reckíroztam volna, ha nem lett volna előtte héten a WizzAir. (mindig meg tudom magyarázni :))

Aztán azon is elnevetgéltünk a kocsiban, hogy a futók check listájában van pl. a nyertes beszéd is (ha elsők lennénk véletlenül :D). 
Le is pergett előttem, hogy talán a világbékéről kellene beszélnem, meg persze sírni a mikrofonba, hogy mennyire nem számítottam rá, de semmi ilyesmi nem fenyegetett: utolsók lettünk párosban. :)

De jó, hogy az utolsóknak nem kellett beszédet mondani - a sírás tuti ment volna :D 




Tél: Balaton Félmaraton.
Siófok, Balaton, kell ennél több?:) 
Emlékszem az elsőm itt Siófokon 7 km volt és Zsül beszélt rá, hogy nevezzünk be. Peti nagyon mondta, hogy nagyon jó hangulatú kis verseny és tényleg. Azóta ezt is megtartjuk. :)
Volt már 7 km, 14 km, félmaraton 2 részletben és akkor idén a félmaraton. 
Tanulság: nagyon kevés a 2 frissítés, ide lehet legközelebb vinni kell vizet. Nem szabad túlöltözni - a bojtos fehér sapka kicsit sok volt, és elég lett volna egy vékonyabb póló is a 2015ös póló aláöltözetnek. 
éééés: 
Életem legjobb félmaratonja: 2:12 :).


2015. november 23-án pedig meglett a 2015 km-em. 
A képért köszönet a medencét kotró néninek, aki csak mosolygott amikor mondtam, hogy a kép a haveroknak lesz, hogy nézzék már meg mire mentem :) 

A végére hagytam a beszédem, hogy mi is a legfontosabb egy futónak, aki mellesleg nő is, meg fut is, meg ilyesmi. 
Hát:  

A világbéke!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése