2017. október 23., hétfő

- első 37 km-em -

1 héttel a Spar maraton 30 km-e után lefutottam az első 37 km-emet :)
Nem mondanám, hogy könnyen ment, de meglepődtem, hogy nem fáradtam annyira el, mint a múlt heti spar maraton 30 km-én. Igaz ott azért majdnem 28 km-ig sikerült tartani a 6:30-as tempót, most meg már az elején is 7 és 7:30-as tempóval kocogtam végig. 
Az út is új volt, tetszett, hogy Zsül elkísért bringával, elég sokat beszélgettünk - az is tetszett :).
Induláskor elég hűvös volt az idő: 10 fok körül és a nap sem akart sehogy kisütni. Derengett picikét, néha teljesen olyan volt, mintha kisütne, de nem volt sokáig.
Végig egyenes úton mentünk keselyűs felé, egyedül nagyon unalmas lett volna, de így elvoltam. Nézelődtem, vártam, hogy beérjünk Gemencbe. Volt egy kutyás ház - szabadon lófráló kutyával, ami annyira nem tetszett, de szerencsére hamar kikerültük. 
A töltés nagyon menő volt és még a K81-es nyilakat is végig követtük az elágazásig :).
Aztán Zsül arra gondolt, hogy nézzük meg a Dunát, ha már ilyen közel vagyunk és ez volt a legjobb része a futásnak :).
Bementünk egy földes útra, ahol  láttunk egy kiírást, hogy Üdülőtelep, két bácsit (Statler és Waldorf :)) , majd lementünk egészen a vízig. Fényképeztünk párat, aztán indulni kellett vissza, hogy ne fázzunk át izzadtan.
22 km-nél bevettem a sótablettát, megittam a maradék vizet is a hátizsákból, majd ettem 1 kocka kávéscsokit. Kicsit fáradtam, sokszor nézegettem az órát, ahhoz képest elég gyorsan elértünk az útig, majd a városba vezető biciklis útig is. 

34 km körül még banánt is sikerült lenyomni, amikor már korgott a gyomrom, aztán már csak a maradék 3 km volt vissza hazáig.
Kicsit nyújtogattam, járkáltam 1-2 km-t. 
Jók ezek a hétvégi járkálások :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése