2024. február 1., csütörtök

#Anette à Rome

 Egy sűrű, sötét, havas, januári napon Zsül megkérdezte, hogy mi lenne, ha elugranánk Rómába. Utazásra nem mondunk nemet, így neki is álltam csomagolni :). De mert úgy érte meg az utazás, ha rögtön 8 napra megyünk, kicsit gondolkodóba estünk, hogy nem lesz az egy picit sok? Túl a kötelező látnivalókon túl, vajon mit fogunk csinálni?

Ráadásul semmit nem terveztem meg előre .... inkább "panaszkodtam" a francia Laurent-nak, hogy annyira az agyamra ment a franciatanulás :D, hogy az orvosok már Rómát írták fel receptre, amikor is kiderült, hogy neki olasz felmenői vannak - és kért képeket Rómáról :D. 

Na de a lényeg - elindultunk.

Persze a reptéren azonnal a másik irányban indult el a csomagom (csak az enyém) és a kis rendőrlány kérdésére, hogy mi van a táskámban, csak nem olló????? Nekiálltam mutatni a beszakadt körmöm, hogy : E! hát ezért KELL az olló! 
Mire megkért, hogy lépjek hátrébb és megkérdezte, hogy akkor a reszelő is????? Mondtam neki, hogy dehogy!!! reszelőt azt tudom, hogy nem szabad hozni kisneszeszerben a csomagban!!! Nem vagyok én hülye!!!! :D

Így aztán legyintett és mondta, hogy na húzzak. 

Zsül mondta is, hogy ha most nem is, visszafelé tuti el fogják venni a jó kis körömvágó ollómat és miért vagyok ennyire kezdő??? Nem repültem már többször??? Nem tudom, hogy ollót nem rejtünk el a csomagban, mert átvilágítás van?????

Hát már nem tudtam mit tenni - mentünk a repülőhöz és ott sikerült úgy ülni, hogy végig tudtunk egymással beszélni :).

A transzferbuszt elég gyorsan megtaláltuk és elég gyorsan be is értünk Rómába a szálláshoz, ahol is kiderült, hogy, mert délen vagyunk, itt igazán radiátoros fűtés januárban sincs. Vagyis van, de amolyan légkondiszerű, ami elsőre olyan hideget fújt, hogy még 50 fokban is fáztam volna tőle :).

Zsül megreklamálta a recepciósnál (akinek elrebegtem bejelentkezéskor, hogy enchantée Erika :))  és jött is ki egy szaki, aki mondta, hogy ezt nem kell nyomogatni erősen, csak piano, piano! és akkor nem lesz gond. Gond nem is volt, csak éjjel úgy elkezdett zúgni, hogy a repülőgép motor kiscica nyávogásnak tűnhetett volna mellette ..... Így aztán nem sikerült nagyon aludni, Zsül megint kirohant a recepcióshoz én meg reményvesztetten döbbentem rá, hogy így az egyszál pizsim nagyon gáz lesz még 7 napig :D 


A városba azért benéztünk picit, amíg a szervizelés folyt a szobában és Róma tényleg kezdett izgalmasnak tűnni :). Annyira, hogy a szoba már nem is érdekelt igazán, csak az, hogy dai!  dai!!!! - mi van még Rómában? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése