2010. június 6., vasárnap

- szeksz & nújork 2. :)



Szeret(t)em a szekszésnyújorkot - lehet Manhattant kicsit jobban, és ebben a másodikban meg még Dubairól is pletykáltak ..... :)

Azért persze, -mielőtt még könyörögtem volna 1 hetet egy pasinak, és elrohantam volna vele május 27-én A filmre, körbeolvastam róla:

Lehúzták, ahogyan az várható volt.

Ha nincs min. 2 vámpírtini meg pár kalasnyikovval lövöldözős, Dosztojevszkijt/Nicskit(!) (hibásan) idézős NCIS-s kopasznyakú, akkor a siker sem garantált :)
Azért a negatív kritikától még sosem ijedtem be, bár ahhoz elég volt, hogy ne a moziban nézzem meg ...

és most okosabban.... ?

Hát annyira nem tetszett mint a sorozat, és annyira sem, mint az első része a filmnek -> ott legalább volt egy Vivienne Westwood! .... az a ruha.... :)
Bár ebben a részben is leginkább azt hozták ki hibának, hogy 1500Ftért kapsz másfél óra reklámot. Nekem attól függetlenül, hogy tudom, hogy reklám, valahogy nem az jött át elsőnek, mint egy cosmopolitanból, ahol tényleg minden második oldalon egy hamvas leányka valamelyik testrésén mutogat valami drágát ...

Volt némi történés! (kicsit gyatra :)), a szereplők még inkább sarkasítása
(Kerri a drámázós, Sárlott a részeges, ostoba naiva, Miranda a jó útra tért volt karrierista, és Szamantha a rossz útról továbbra sem lelépő kurva ...), és Dubai, és a drámák (hogyan lehet egy házassági évfordulóra plazmatévét venni????, és Dubai :)

Voltak olyan részek is, ahol mintha megvágták volna (?).... na és az pl. határozottan nem tetszett, hogy Mr. Big egy teljesen megunható férjet játszott. Ráadásul azt sem mondhatom, hogy ebben a részben a ruhák azért legalább picit bedobogtattak volna, de a meleg lagzi az tetszett.. meg persze Dubai :)
lehet ennyi ... :)

és ha Kerri a köv. részben gyereket is szül, és az egész sorozat átmegy "született feleségek/mennylegények"-be, akkor lehet azt ott hagyom
abba ....


2 megjegyzés:

  1. Eléggé meglepődtem, hogy nem ájulsz el a filmtől. Pedig Tőled elvártam volna :))) Azért biztosan nem olyan jó, mint a Vasember 2 :)))

    VálaszTörlés
  2. :) Nagyon átment már a férjezett nők mindennapjaiba, és ha már a meleg barát is férjhez megy..... biztos velem van a baj, vagy nemtom hol van az én Mr. Bigem, aki elvenne :)
    és hát igen.... mostanában azért nem tudok "jó" filmeket nézni, nincs aki letöltsön

    :)

    VálaszTörlés