2010. június 30., szerda

- gute Zeiten, schlechte Zeiten



Túrázás

A mai napot a túrázásnak szenteltük ... a volnát meg reggel még nem tudtuk. Irtó napos és nagyon meleg napnak néztünk elébe a panorámás reggelink közben, így aztán felkerekedtünk a Zauberwald-ba egy kis bemelegítésre, ami az időn ugye nem múlt - időnként még a kalapot is le kellett vennem, olyan meleg kerekedett - gyöngyözött a homlokom:).

És mert minden bokrot lefényképeztem, ami elém került - irtó lassan haladgattunk. Aztán egyszer csak felfigyeltünk némi sötétkékesedésre. Eleinte persze volt a tudatködösítés, hogy biztosan csak a hegyek ilyen kékek a sűrű erdőn át nézve, aztán elkezdett dörmögni az erdő... lett villámlás is, és itt azért kicsit beijedtem. Nyúztam is Zsült, hogy csináljon már valamit :)

Nagy mázlinkra talált egy kinyúlós sziklácskát, ami alá - biztos, ami biztos - behúzódtunk, csak arra az időre, hogy felvegyük az esőkabátokat, ha már elhoztuk. Annyira biztosak voltunk magunkban, hogy még a mögöttünk kullogó, és közben beelőző kisnyugdíjasokat is bíztattuk, hogy álljanak csak kicsit be mellénk, mert ugye mi mindjárt megyünk tovább. Aztán a villámok és a dörgés után beindult az eső.

És csak esett, és esett.

Már vagy 5x cseréltem guggolási pózt, amikor már azért gyanússá vált, hogy ez azért nem annyira akar nyári zápor lenni, hogy el is álljon....

Nem is állt el. A bátor német kisnyugdíjasok időközben nekilendültek, és elporoltak, mi még mindig azt mondtuk, hogy várjunk kicsit, mert azért már csak eláll...

Hát nem.

A végén is csak annyira, hogy kicsit kimerészkedve rájöjjünk, hogy ez így nem megy tovább. Pedig istenbiz' rajtam nem múlt - itt pl. totál nem hisztiztem :)

A mérkőzés után (eső-mi : 1-0) elindultunk hazafele. A min. 30 fokos melegből éppen hogy lett 14 és nem volt túl heppi a hangulat az átázott cipőnkben, így esett az az eset, hogy a második körnek - városnézés Berchtesgaden-ben - garbóban, farmerban, és edzőcipőben indultam neki. Lett is ismét 30 fokos városnézéses túra. A fele utat még úgy-ahogy sikerült főtt virsli kinézet nélkül átvészelni, aztán kitaláltuk az internetkávézót, amiből 2 db-ot is sikerült hirtelen becserkészni. A második keresése - és a város keresztben átgyaloglása - közben nem bírtam tovább, és az utcán átöltöztem. Mármint levetettem a garbót.

.. Hát ez izgalmas volt kicsit...

Aztán persze a vasútállomáson elnyelte a wc automata az 1 eurómat, és épp kezdtem "emelkedett" hangulatba kerülni, de szerencsémre Zsül megint kisegített. (nem -nem... az ajtót nem rúgtam azért szét.)

El is értünk a város másik felébe szerencsére már kissé lengébben, amikor kitaláltuk, hogy inkább mégiscsak visszamegyünk a másik helyre, mert ott még a kisöcsi képes volt miattunk pár szót angolul is gagyogni (bár ez csak nekem volt ugye szimpi, mert persze Zsül perfekt schwáb), aztán már interneteltünk is!!!! 2,10E és 45 perc :) Ezért képes voltam ám lemondani a havasi gyopáros esernyőről is, pedig az aztán igazán tetszett. (nem úgy, mint a fényképezkedés a német zászló előtt....- attól még most is kicsit lúdbőrzök- :))

Aztán hallottuk, hogy van ám Meki is a környéken, ennek örömére felkerekedtünk Königssee-be Mekis internetelni. Persze azért ez sem úgy jött össze... Azt hittem minden Mekiben ingyen van az internetelés, merthogy ugye ezt már teljesen jól megtapasztaltam a Nyugatiban, ahol még képes volt a telefonom is rámenni a wifire... hát itt nem. Sok-sok magyarázkodás után azért elindítottam a laptopot és talált is valami T-mobile-t, amire sitty-sutty felkapcsolódott, de aztán semmi... Jött is a kb. 120 kilós Mekis kislány dérrel -durral, hogy ez így nem fog ám menni, mert nem a német Matáv a jó wifikapcsolat, hanem náluk a BigMac. Ekkor eszembe is jutott, hogy a Nyugatiban McDonalds volt a kapcsolat neve... hm... hm..

Inkább elmentünk Königsseezni. A víz itt csodaszép assosi zöldes, és mert túl sok látnivaló már ott sem volt (a boltok mindenhol bezárnak délután 5-kor Németben), hát hazaindultunk egy Andrea által kitalált legrövidebb úton a már megszokott 900 m magasan lévő szállásunkra. Itthon meg beültem a bugyival bevont lámpa alá, és megírtam a mai napot.

A holnapit holnap fogom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése