2014. május 18., vasárnap

- 19. CocaCola Testébresztő női futógála-

Ilyenen még sosem voltam :) 

Valahogy többször beugrott már, hogy csak el kéne menni (ha már nő vagyok :)), de, hogy csak azt nézzem milyen nők futkosnak körülöttem???? annyira az nem tűnt érdekesnek ... Viszont mióta nagy éremgyűjtésben vagyok (és mert az őszi Balaton maratonon nem biztos, hogy lesz megint érem), hát annyira sokáig azért nem haboztam és befizettem, ráadásul megjelöltem a tempónak a 06:00-át :D 
A rajtcsomaggal kaptam egy szép piros pólót, amit - mint mindig - S-est kértem, és ami most annyira picike lett rám, hogy végig azzal vigasztaltam magam, hogy majd azt képzelem róla, hogy kompressziós :D 
Aztán elérkezett a vasárnap. Szombatra annyi záport, zivatart mondtak (és nem is lett annyi), hogy teljesen abban voltam, hogy na majd akkor vasárnap nem lesz :). Hát pont szombaton nem volt annyi, vasárnap meg.... 
valahogy összevissza állt neki nekizendíteni és olyankor lett vagy 14 fok is ... Végülis futni azért inkább legyen 14, csak az eső ... 
Na de az érem nagyon csábítóan szép volt, muszi volt elmenni :)
Oda is értem vagy fél 1 körül (a 10 km-es rajt 13:30-kor volt) és gondoltam mindent végignézek amit csak lehet :). Be is álltam a sorba a női öltözőnél, aztán a férfinél :)), aztán kicsit ugrabugráltam a bemelegítésnél, megnéztem, hogy melyik zónából indulok és már el is ment az idő:)
Be is álltam a karámba egy tök szimpi kiscsaj mögé, aki aztán jól előrébb zavart (kiolvasta a rajtszámomból a 4-est :))
Persze ebben a zónában simán ráálltak még a lábamra is - jó, hogy nem vert orrba az elém tolakodó nagymellű bemelegítés közben, aztán ! 
Nekiindult a tömeg, én meg benyomtam az endót és! 
és leálltunk, mert még nem volt rajtpisztoly :D
Na de utána már tényleg mentünk, és tényleg élveztem :)
Nem vittem szerintem túlzásba, de 6 km-nél hirtelen mindenhol elkezdett szúrni, fájni, meg valahogy elfáradtam :(. Csodálkoztam is erősen, hogy most meg mi lehet, merthogy ittam is azért, meg még a csepergős eső sem zavart annyira (direkt jól esett). El is olvastam Zsül sorait, hogy nagyon jól futok .... na akkor leesett, hogy lehet mégiscsak gyorsan mehetek :)
De megelőztek a fehér lufisok :(. (ők voltak a 6:00os tempós iramfutók).
Na gondoltam akkor már úgyis mindegy, lényeg az érem, a többit meg ki nem ... 
A kis víz adogatós öcsik még pont beszóltak előttem, hogy a tavalyi nők felhozatala sokkal jobb volt és akkor bekeményítettem = 1:02 alatt sikerült beérni :D (ez kb. 06:19-es tempó :)- általában 06:50-el sikerül futni és még azt is szépnek szoktam tartani magamhoz képest :))

A célban aztán beálltam a sorba az éremhez, megittam a kapott félliteres vizemet, vagy 2 pohár kirakott kólát :), átvettem a befutócsomagom és hazajöttem :)

Most meg nézem az ablakon, hogy megint esik ... ehhh :)



(1x csak el kéne menni a Kékes futásra is :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése