2014. május 29., csütörtök

- valódi emberek -

A magyarított cím annyira gyanús :) volt így a sorozat megnézése után (Új generáció), hogy inkább hagyjuk is.

A bal oldali képet meg azért ezt választottam, mert az usb-s nyakú hátulról mutatott emberke szerintem tuti a Rick :D 

Az Äkta människor -ról persze hallottam már valamikor télen Zsül haverjától, 
csak akkor valahogy nem fogott meg. Aztán elkezdte adni az AXN és az egyik 
szereplő annyira ismerős volt arcilag (a múltból :)), hogy oda -oda bambultam..
. aztán várni kezdtem, hogy mikor lesz már megint - a magyar tévé mindig azt
csinálja, hogy 2 db max. 30 perces rész között min. 2 hét van, meg vagy 30 db 
reklám, hogy kijöjjön az 1 óra :D 
Ezek után aztán úgy döntöttem, hogy meg kell nézni. 

Nem csalódtam :). Skandi, nem kiszámíthatós és már az is megdöbbentő, hogy a nagyvárosmérethez képest igen szűk körben játszódik :). 
A téma sem rossz: azt feszegetni, hogy hol a határ az emberek és a teljesen emberszerű robotok között. Főleg ha már az is megoldott, hogy van olyan ember, aki ember helyett robotot választ társnak (miért ne? ha az nem ver, lop, csal, hazudik? :)).
Ami viszont kicsit elgondolkodtató, hogy azért a robotoknak is vannak hibáik..... Beugrik szegény Leó, amikor vagy 1 évadon keresztül keresi, kutatja Mimit és amikor megtalálja, és bevallja neki, hogy örök életében szerette és szereti, ránézve Mimire leesik neki, hogy viszont Miminek meg totál nincs szüksége rá ..... 
Nekem Mimi amúgy sem tetszett. Értem én, hogy szép, babás nőre lett besminkelve, kellően lelassult beszédűvé eljátszva (biztos az is vonzó lehet a pasiknak ebben az idegbeteg világban :D), de valahogy minden benne volt abban, ahogy Leó jellemezte, amikor mondhatni meghalt "érte": hogy nem a  robotoknak van szüksége az emberekre..... sőt! nekik egyáltalán nincs is szükségük ránk.... 

A szakadár robotbanditákat (Dávid gyermekei) sem értettem rendesen, de biztosan van akkora jelentősége, mint az emberek között a Jehováknak. Ami nagyon fura volt bennük, hogy mindenki a saját elképzelései után ment... ez pedig nem annyira csapatsportos, de biztos ettől Dávid gyermekei :). 


A kedvenc hubotom a Rick:). Jó szerepet is kapott és már ránézésre is kivert tőle a hideg :D főleg a megbuherálása után :D
Akivel nem tudtam mit kezdeni az a Mimi - tőle még akkor sem kezdtem heves adománygyűjtésbe :) , amikor benyalta az ingyenes arab nyelvlecke közben a trójait, és kicsit megdarabolták :) (nyugi, nem a mellét vágták ki :)). 
Erről most beugrott az apa, amikor mondta neki a családja,hogy már túl sok hubotjuk van a háztartásban és meg kell szabadulni a Verától. 
Gyorsan leírom, hogy kik is voltak a túl sok: Mimi ugye a felszabadított, lassú beszédű szűzmária, Lennárt a nagypapa klónja és Vera a háztartási hubot, aki főzött, mosott, takarított, autót vezetett és még újraéleszteni is tudott csak ugye nem volt úristennő .... 
Szóval amikor mondták a családfőnek, hogy na akkor meg kell szabadulni Verától, ez szaladt ki a száján:
- Pont Verától, az egyetlen hubottól aki legalább dolgozik is? 
:)

A kedvenc ember karakterem a családfő -> ő viselkedett végig a legnormálisabban, mégis végig azt vártam, hogy róla derül ki a legbotrányosabb titok :D, 
és persze a papnő. Hogy hogy lehet valaki ennyire durván pap, hogy közben vérleszbi, hogy közben egy teljesen másik (hubot) szektát fogad be a házába, hogy még a saját istentiszteletét és a híveit is elveszíti azzal, hogy nyíltan ki is áll a hubotok mellett... Képes vagyok még most is abban a hitben élni, hogy az ilyen tiszta szívű ember nem lehet ember :) és közben a háttérben a "védett" hubotok meg egymást gyilkolják .... 
És még Lennárt - a nagypapa :) Nem a klón!!!! 

Jó kis sorozat ez. :). Nem tudom hány részes lehet és mennyi évad lesz még, de az biztos, hogy tudnám nézni naphosszat :)
vagy olvasni ha lenne könyvben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése