2014. május 13., kedd

- mire megvénülünk -

Kezdődött azzal, hogy egy szép árvízes nyári napon a betonon taknyoltam futás közben egy akkorát, hogy alig tudtam felállni .... (a pulzusmérő mellkasi pántja úgy benyomódott a mellkasomba, hogy nem is emlékszem, mikor kaptam megint levegőt :) persze ekkor a térdemre is estem, sántikáltam is, de végülis visszazavartak dolgozni, hogy gond 1 szál sem. 
Aztán volt egy jó kis túlerőltetéses futás és nekiállt kattogni a csípőm. Erre már jött a gyógytorna, amit a jó társaság miatt hosszabbítottam is 2x :) (összességében majdnem félévig tartott :D). Na és mit ad az ég: épp, ahogy véget ér a csípőgyógytorna, beáll a derekam és nem múlik még 1 hét után sem .... 

Egy rendes (kb. 20 éve) egészségügyben dolgozó ilyenkor felkeresi a reumatológusát és bólogat erősen, ha javasolt a gyógyfürdő :). Utána persze meglepődik, ha kiderül, hogy azért annyira ingyen nincs ám a pancsolás, akkor meg pláne nem, ha a kérdésre, hogy hova szeretne menni a válasznak véletlenül kicsúszik a Gellért fürdő ....


Hát ma azért felderítettem a terepet (jó két hétre rá :D). Belül csodaszép. Tényleg olyan, mint a weblapokon, a tévében... bár amikor benne voltam, kicsit kisebbnek tűnt az oszlopos úszómedence. Viszont mögötte volt egy tuti kis meleg vizes ... előreszaladtam, kezdem akkor előröl:
Próbáltam megfűzni a jelentkezésnél a lányokat, hogy ne adjanak masszőrt, mert nem szeretem, ha matatnak. Erre mondták, hogy 1 kisöcsit azért nézzek meg, mert őt azért ne hagyjam már ki, ha már itt vagyok :)
Lett utána az, hogy kifizettem 4600 Ft-ot :) Ebből majd a végén (15 db fürdőt kaptam recepten) visszajár 2500 az óráért. 
Belépés után az öltöző picit fura volt.

 Amolyan szavazós kis elkerített részlegek függönnyel elválasztva és benne 1 db faszekrény a ruháknak, amit az információs nők zártak és a kulcs is náluk maradt. Így ha bármi kellett a ruhák közül (vagy pénz a vizre) akkor szólni kellett, hogy nyissák ki a szekrényt :) (ja és megjegyezni a fakk számát :))
Na utána azért bekeveredtem, mint az a bizonyos kismacska :). 

Végignéztem, hogyan úszkálnak a külföldi kisöregek a szép, oszlopos úszómedencében. Beleüldögéltem a szép, oszlopos úszómedence háta mögötti melegvízesbe (36fok) a külföldi kisöregek közé. 
Aztán amikor már nagyon féltettem a jó kis balatonos papucsom (a román vendégek irtó sok papuccsal a kezükben rohangáltak fel-alá ... ) továbbnéztem. A szaunához át kellett menni a férfirészlegen - felújítás van és kicsit izgultam, hogy ne lássak semmit a kisöreg külföldi nyugdíjasokból: 
v.ö.: http://www.deluxe.hu/cikk/20080530/wellness_furdo_teszt_gellert_gyogyfurdo_?p=0

Aztán találtam egy 40fokos medencét :D Innentől beállt a szám :). szegény külföldi kisöregek némelyike nem tudta elképzelni minek örülök ennyire :)
Aztán találtam egy gőzkabint is ... Ott kicsit meglepődtem. 
Iszonyú gőz volt, iszonyúan égetett, és nem tudtam még levegőt sem venni ..... Gyorsan visszapucoltam a 40 fokosba. Persze volt vele szemben egy 36 fokos is, biztos ami biztos azt is kipróbáltam, aztán visszafele véletlenül a normális szaunát is. (Eltévedtem:)). 
Utána akkora szomjúság tört rám, hogy képes voltam kifizetni 420 Ft-ot egy fél literes vízért..... 

A végére megmaradt a masszázs.... 
Irtó jóképű és iszonyat fiatal (22 éves) kisöcsi jött felém, hogy na akkor menjünk. 
A szobában aztán odaszólt, hogy dobjam le a bikinifelsőt és kicsit rámjött a gyónás, hogy én még ilyent sosem, meg, hogy nem is biztos, hogy akarom, meg inkább legyen majd máskor :D Kisöcsi kicsit szerintem kiröhögött párszor biztos, de kiment az ajtó elé és megvárta amíg bent egyedül leveszem a bikinifelsőt, aztán visszajött, lekapta a pólóját és még a bugyim is letolta félig :D (kicsit úgy éreztem magam, mint a Samantha a szex és nyújorkban.....  azért sikerült visszafogni magam :D)

A masszázs végülis nem volt rossz. Mondtam a gyereknek, hogy ha nekiáll nagyon megnyomkodni akkor úgy kirohanok, mint a Zrinyi, mire nevetett és mondta, hogy: "na ja... amilyen szégyenlős maga" .... :D
A 20 perc masszírozási idő alatt aztán megegyeztünk, hogy legközelebb térdet masszíroz (remélem ahhoz nem kell levetkőzni teljesen :D). 

Sajna ez a jó kis 15 alkalom július 7-én lejár. Na de addig igyekezem a 40 fokost úgy kihasználni ahogy csak lehet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése