2015. szeptember 29., kedd

- Boost -


Meglett a szülinapi ajándékom (július eleje :D), amit ma sikeresen fel is avattam. 


Nagyon tetszik a kinézete :D
Ez az első olyan cipőm, ami kényelmes, könnyű és még tetszik is :).
Nagyon sok cipőt próbáltam, még versenycipőt is, ami persze még könnyebb volt (Mizuno Wave Sayonara2- csak ennek ugyanolyan "szép kék" volt a talpa mint a mostani ronggyá futott Under Amouromnak (már akkor sem tetszett nagyon amikor vettem, de végülis kihúztam benne a nyári szezont ...)), meg egy Asics 33-DFA-t is ami még úgy nagyjából tetszett is, de persze nem volt annyira kényelmes, és stb ...... és stb. .....  
Aztán véletlenül benéztem a Spuriba és az eladófiú (akinél az első boostot próbáltam- csak akkor is csak rikítószínekben volt) kikotyogta, hogy van ám feketében. Na itt tudtam, hogy akkor ő lesz az igazi :).
 De persze drága volt. 
Annyira büszke voltam eddig magamra, hogy még nem költöttem 20 eFt-nál többet egy cipőre. Pedig még a 10%os WizzAir rajtszámon lévő kupont is felhasználtam rá :)

Ma ki is próbáltam és a tapasztalat:
ahogy Zsülnek mondtam rögtön a futás után:
mintha egy Bugattit vezetnék - én. (aki ismer, az itt már mindent tud :D).

Nagyon érződött, hogy a cipő menne, csak nálam volt kevés a szufla :D Próbáltam persze követni a szárnyalását, de ehhez még nőni kell. Oké, azt is értem, hogy miért kellett nekem egy ilyen, ha ki sem tudom használni, de ha már meglett (mert meglett :)), akkor azértis használni fogom, addig amíg csak tudom. 
Legfeljebb feldobom az orrom, leporolom a koronát, aztán felnövök hozzá :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése