2015. november 1., vasárnap

- 10. Decathlon FittAréna -

Márciusban voltam először a SYMA csarnokban ilyen össznépi ugribugrin, és most már tudtam, hogy minél előbb előjelentkezni kell a spinning órára, mert arra fogynak legelőször el a jegyek. Ugyan reggelre már nem tűnt annyira jó ötletnek a 9:30-as kezdés, főleg a futóiskola után, de sikerült odaérni, beregisztrálni, átöltözni, ruhatár sorát kivárni és még a spinning bringát is sikerült beállítani az indulás előtt. 
A tekerés iszonyú nehéz volt :D 

Elsőre egy lány diktálta az ütemet, ami túl gyorsnak is tűnt, túl nehéznek is, és amikor  már épp azon voltam, hogy kilógok (az ajtó közelében voltam), átült Tar Csaba a spinningre és vele valahogy sikerült átvenni a tempót és a végére már kicsit sajnáltam is, hogy vége :)
Aztán átöltözés, egy felfedezőkör (Madár megnézés, hogy biztosan megvan még :)), majd futás a jógára.
Direkt a (szerintem) legkönnyebb órát néztem ki, aztán spárgával indítottunk ... (már a többiek ... ). Kicsit csalódottan mentem ki a végén, de még a hengerelés vissza volt. Ott is bambultam még picit, aztán eldöntöttem, hogy akkor ennyi elég is volt. 
A tavaszi szezonban valahogy sokkal több promós ajándék volt, most leginkább 5-10%-okat adtak, ha megvettél valamit. Valahogy kevesebbnek is tűntek a kiállítók, hangosabb is volt a zene, jobban egymás nyakában feküdtünk (főleg a hengerelésnél - végig 1 cm-re mellettem verték a kötelet a betonba). 

Na de akkor ennek is vége, és elvileg most már jövőre Spuri aranykártyás leszek :). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése