2010. március 23., kedd

- a háziorvosnál -


Az ideális háziorvos:
- odafigyelős, de azért gyorsan kirakós,
- fiatal, vagy legalább gondolkodásügyileg az,
- még most sem tudom pontosan megmagyarázni, hogy miért, de inkább legyen férfi,
- olyan, akiben meg lehet bízni,
- olyan, akinél azért nem kell 4 óránál tovább ülni a váróteremben- azt hiszem nálam ennyi a max. tűréshatár :)

Na de persze mondom ezt most, hogy annyi háziorvos közül választhatok, amennyit csak el tudok képzelni, és, hogy - rendes beteghez méltón - már a TAJ számomat is kívülről fújom :)

Nem panaszkodom azért az otthonira sem, aki volt: amikor felhívtam még annó (akkor azért annyi szerencsém volt, hogy a régi munkahelyen mindenki ismert mindenkit), hogy azt hiszem megfáztam, és jól beleköhögtem a telefonba, rögtön azt kérdezte, hogy hány napra kérek táppénzt, és oda ne menjek megfertőzni mindenkit :)
Aztán elköltöztem, és aki az aktuális bejelentett lakcímemhez tartozott, az lepattintott úgy, hogy végigültem előtte az 5 órámat, mire sorra kerültem - aztán ültem a másik ajánlott előtt is annyit...

Na de ma -vettem mély levegőt, - és délutánra sikerült bekerülnöm oda, ahova már a felköltözésem pár napjában szerettem volna tartozni. (pechemre nem oda tartoztam lakcímügyileg).
Ami azért meglepett:
- bár elmúltam 30 éves, nem volt elég kinyújtani a nyelvem, le kellett vetkőznöm,
- lett is ennek örömére 140es vérnyomásom :)
- nem voltak vészesek az emberek a váróban,
- és a sor sem tűnt olyan lassan vánszorogósnak (igaz azért protekcióm itt is volt azért )

És most olyan háziorvosom van, akit mindig is szerettem volna :)

2 megjegyzés:

  1. Remélem, hogy a most megtalált háziorvosod megközelíti az ideálist. Szerintem nagyon igyekszik.... Ja és tényleg fiatal, vagy csak gondolkodásügyileg...? Mert végül is már nagyapó korban van, akkor is, ha még nem az. Viszont, ha elmehet vitorlázni, akkor 20-30 évesnek érzi magát.

    VálaszTörlés
  2. Ugye említettem már, hogy tökéletes? és még humora is van :)

    VálaszTörlés