2010. március 17., szerda

- Pés nap -


Tegnap "P"-betűs napot tartottunk: pezsgővel, pizzával, és apuval :)
(csak semmi izgalom! ... prága megint kimaradt)..
Viszont ennek örömére ma egész nap aludtam:

- átaludtam a bringázást, pedig az edzőfiú még a várost is a lábaim elé terítette :) (ő mondta így, hogy mi kell még, hogy ne aludjak :))

- átaludtam a plázázást, pedig ott ma még a plázacicák is menődizájneres gyerekkocsikkal tipegtek, (úgy tűnik az oldalazó kézitáskák ideje leáldozóban ... )

- a munkát,
és lám itthon -persze a neten - mit találtam:

"Kedves Olvasóink! Mától új tematikával, orvosi tanácsokkal jelentkezik a 168 Óra online. Orvos szakértőnk, Dr. Csákány M. György szülész-nőgyógyász főorvos várja kérdéseiket. Érdeklődő leveleiket közvetlenül neki küldhetik a csakany01@gmail.com email-címre. Terveink szerint hetente jelentkezik honlapunk oldalain. Minden alkalommal egy olyan esettel foglalkozik, amely szélesebb érdeklődésre is számot tarthat."
//http://www.168ora.hu/tudas/az-orvos-valaszol-51898.html


Hogy erről meg kinek mi .... ? :) nekem az OSZNI :)

ugye Laci? :)


2 megjegyzés:

  1. :))) Ja, az OSZNI. De már az se a régi, vége a DOS-os időknek. Most már webes jelentés van. :)

    VálaszTörlés
  2. akkor lehet ezért képezte át magát tinilányok Czeizeljének ... :)))

    VálaszTörlés