2013. szeptember 5., csütörtök

- 2. hegy -

SkyWalk - csak mert annyira meleg volt, hogy vágytunk valami hűvösebbre :D 
 Hegynek fel megintcsak nagyon szerpentines volt, de már kezdtem megszokni a ralit így alig sikonyáltam párszor és akkor is csak akkor ha a szembenjövő elől pont nekünk kellett kitérni a szakadékos felén persze az útnak.
A libegő lentről és a kilátás is mesés volt :) Épp megbeszéltük, hogy, mert 20 percenként megy fel felvonó valószínűleg várnunk kell amikor láttuk, hogy 7 perc múlva épp 20 perc múlva van :) Jól neki is futottunk a kabinnak, és kb. 10 perc alatt felértünk 2700 méterre :) Ott aztán viharos sebességgel öltözés - még a kötött,bojtos sapkám is felvettem :) - és ámulás. Volt azért némi tériszony itt  ott, na meg szelek. A függőhídon elsőre csak az lepett meg, hogy lejt, aztán - mert hirtelen sokan lettünk az is, hogy kilengett - volt is ám kapaszkodás.
Aztán meg sorban állás a fényképezkedésre. 
Utána Zsül kicsit megnézte a Jégpalotát - ha már ott voltunk. Nekem a tükörjégen a futócipőm nem hagyott más választást mint passzolni a dolgot, viszont videót azt kértem :)

Várakozás közben végignéztem a HVCS-ket (helyi vagány csávókat) öltözködés közben, ahogy mentek síelni - ez is a hely varázsát mutatja, hogy míg én még a kesztyűm is felvettem addigra , ők papucsban meg olyan technikai póló+bringásnadrágban futottak neki síelni, amit max. nyáron (a +40fokban) vennék fel a Margitszigetre ... 

 Némi pózolás után a kamerába jött a kapucsínó és álltunk be a lefele induló sorba. 

Este még kis Ramsauzás, aztán alvás. 

Amin még kicsit meglepődtem: a boltok (minden) fél6kor zárnak, így sikerült lemaradni a souvenir boltos hűtőmágnesről, az intersportos nézelődésről, meg a kikről is. Jójó, tudom ez nem westend, vagy éjjelnappali tescó, de kicsit akkor is fura volt. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése