2013. szeptember 5., csütörtök

- 3. városban -

A mai terv szerinti irány - Schladming. Gondoltunk sétálunk egy kényelmeset a városban, aztán ha legfeljebb lesz jó idő elmegyünk egy túrára a város melletti patak nyomvonalán. 

Nagyon meleg lett. 

Maradt az, hogy sétálunk a városban aztán meglátjuk és meg is láttunk egy felvonót :). 
Persze tudom már már uncsinak kéne legyen, de ha még sosem voltam akkor azért más kicsit. Igaz tegnap is felvonóval mentünk a 2700méteres hegyre, de azért az mégis többszemélyes is volt, meg - mint utólag kiderült - sokkal stabiliabb is..... Ráadásul mozgott.... úgy kellett beleugrani. 
Teljesen rutinosan érvényesítettük a jegyünket és ami még érdekes volt, jött utánunk a jegykezelőnéni, hogy: hova hova ??? Zsül meg is mondta neki a tutit ékes németséggel, hogy aszongya: "#c@??!!Ä$¤'' a kapun át!". A néni azért addig még bizalmatlankodott, amíg meg nem mutattam neki a jegyünket és még utána is kicsit izgultam, hogy nem adja vissza és akkor jöhetünk le a 1825 méteres hegyről bringával :) (bringásokat nagyon sokat láttunk a kimosott gödrökben ugratni - emlegettük is sokat Petit :)).
Aztán begyorsultunk - nagyon! és mert ketten ültünk a kabinban - irtóra lengett jobbra balra még úgy is, hogy nem is álltunk sem fel - én meg leginkább kapaszkodtam a székben (kapaszkodó sehol!!!). Volt pár ugratás, meg megállás - 1x még 2 megálló közben is a felhők között (biztos kigyulladt az egyik szerelvény) aztán addig sikítottuk, hogy féééééék!!!! fééééééék!! amíg rendes megállónak kinéző helyen 1x csak megállt a kocsi és kinyílt az ajtó. Zsül meg visszafogta a szoknyám szélét, hogy megyünk még kört..... 
És megint gyorsultunk!!!!!!! és meredeken fel!
Hát mit mondjak: a végére azért sztem még a hajam tetején is izzadtam picit... :) A tetőn csak étterem volt, némi kilátás a hegyekre és persze sok sok nézelődő. 

 
A legeslegutolsó kabin visszafele 17 órakor jött mi meg vagy fél5 körül találtuk ki, hogy na akkor ugorjunk bele  a felvonóba lesz ami lesz, így sok időnk fent nem nagyon volt. 

Viszont ez a nap is tutti volt ezzel a libegéssel megspékelve :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése