2013. szeptember 3., kedd

- Gleiming 1. túra -

Azért az nem semmi, hogy egy kimondottan síszezonos helyre megyünk a hegyekbe szeptember első hetében, amikor még ráadásul az idő is tökéletes (süt a nap :)) Persze a kanyargókon a hegyre fel - autóval - majdnem kidobtam a taccsot és végig sikonyáltam, hogy jujujujujujuj aztán meg találtunk műanyag hóembert, körülötte egy csepet sem műanyag hóval!! Na attól volt aztán igazán jujujuj - lsd: kép.

Aztán nekilendültünk egy kimondottan könnyű kis túrának, aminek végcélja 3 db tó lett volna... azért volna, mert hogy a 2 tó után kicsit kidőltem... talán nem is annyira a meredek hegyre fel menetben, hanem inkább ugyanez hegyről le..... Irigykedve nézegettem a  nénik bácsik botjait és megfogadtam, hogy a legközelebbi túrát csakis bottal gyűröm le  vagy csinálom meg (félig)... 
A túra 1646 méterről indult, és tartott egészen 1872 méterig ... Kicsit vártam már a végét, nemcsoda nem? :)

Így történt, hogy röpke 2,5 óra és 2,7 km múlva már kértem is a kapucsínóm :) 

És! este a Hofferben csak kikönyörögtem egy nordicwalkingos botot :) amihez lehet kicsit még nőni kell, de azért mégiscsak bot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése