2019. február 15., péntek

- Adéu Barcelona -

Gyorsan eltelt ez a pár nap, már reggel úgy keltem, hogy nem akarok elmenni :)
Letettük a csomagokat a csomagszobába és mentünk még egy kört a Katedrális körül. Előző nap láttunk pólót 8 euróért, gondoltam ha lesz megint ráveszem Zsült, hogy vegyük meg. 
Korán kiértünk, még csak takarítgatták a kis boltokat, aztán bekeveredtünk az egyikbe, ahol az ürge annyira el akart adni nekünk bármit, hogy a végén egy 7 eurós pólóval felszerelkezve keveredtük ki tőle (17 euróról indultunk :D)
Át is vettem azonnal és élveztem a gyíkos pólómat a napsütésben.
Lófráltunk fel és alá, hűtőmágnest akartunk még venni, meg valami apróságot apuéknak, majd belebotlottunk egy kis boltba, ahol! találtam magamnak kaját :D
A rosszullétem miatt nagyjából semmit nem mertem enni, a sonkás szendvicstől pedig már Zsülnek is nagyjából a könyökén jött ki minden, és itt találtunk icipici kis falatkákat spenótost, szárított paradicsomost, sajtost. Tetszett. Elvitelre is kértünk belőle :)
 Indulni kellett vissza, megbeszéltük a többiekkel, hogy fél 2-kor indulunk a reptéri vonathoz. 16:45-kor indult a gép.
Fél 2-kor nagyjából senki nem volt kész, így aztán volt kis tempó a metróig, majd a vonatig a végtelen folyosón át, majd a másik irányba rohanás - a másik oldalról indult a vonat és még így is lett 1 kemény percünk, mire elindult a vonat :D
Imádták Zsült a lányok :D
Aztán kiértünk és vártunk, majd beálltunk a sorunkba, utána meg átrohantunk egy másik sorba, mert mégis inkább másik kapunál kellett sorakozni :)
Elhelyezkedtünk, és nekilendültünk.
A kiszállás durva volt. 3 fok, szemerkélő eső, arcba vágó szél... 
Azonnal vissza akartam fordulni.
:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése